kat doodgereden voor mn ogen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 09:27

o wat een vreselijk gezicht moet dat zijn geweest. Arm dier. Gisteren was ik aan het paardrijden buiten en lag er het lijkje van een prachtig maar heel jong katje. Ik keek of het echt niet meer ademde, maar ik kon kijken wat ik wilde maar er zat echt geen leven meer in. Dat is niet leuk om te zien.

Mensen die niet stoppen voor dieren moeten zelf maar eens goed overreden worden.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:57

Sja joske en dan te bedenken dat sommige mensen dat WEL doen en hun leven automatisch zonder na te denken in de waagschaal zetten omdat dit een reflex is. Ik vind eigenlijk ook dat het van katteneigenaren de verantwoordelijk is om dit niet te laten gebeuren. Ik zou dan ook geen kat nemen als ik niet in een kleine en smalle 30 km zone zou wonen (waar je dus ECHT niet harder dan 30 kunt rijden) of echt in buitengebied waar weinig verkeer kwam. En anders zou ik de katten binnen houden of op de plaats en deze zodanig afschermen dat ze er niet af konden.

De hond is de betere mens

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Bengell, Bianca_v_s, fransje23, Oehlala, Vagabondo, XxMariellexX en 142 bezoekers