alles is een grote piep zooi!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

alles is een grote piep zooi!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 23:09

Ten eerste mn kamer! Die is in de verbouwing, dus overal troep!
Ten tweede is er net een kat doodgereden voor mijn ogen (zie VvdD)
En het gaat ook nog eens hartstikke slecht met Baloe! Ongeveer een week geleden begon hij te kreupelen, maar zijn been en hoef was niet dik of warm. . Dus ik dacht dat hij wat verrekt zal hebben. Volgende dag liep hij al weer wat beter toen ik hem los had is de bak. Het beste leek me om hem eerst een paar weekjes op het land te zetten. Normaal is hij de baas op het land. Maar omdat hij nu zo weerloos is hebben ze blijkbaar de hele nacht achter hem aan lopen jagen en nu heeft hij allemaal wonden op zijn rug, die hartstikke gevoelig zijn en is nu aan 2 benen kreupel. Linksachter en rechtsvoor. Dus blijkbaar heeft hij ook nog eens een mep gehad en is de boel helemaal overbelast geraakt. Dus dat duurt nog wel even voor hij weer beter is. Als het niet beter wordt, moet de veearts er maar bijkomen. Word ik precies vandaag gevraagd om met de open dag mee te doen aan de dressuurshow in oktober. Dus dat wordt hem niet denk ik......Waarschijnlijk is hij dan net een 2 weken weer goed ofzo en harstikke dik en lui en stijf, dus dat word toch niets en dat wil ik hem ook niet aan doen.
Of ik dan niet een andere pony had, waar ik net zo leuk op kon rijden als op baloe..... Scheve mond
Wat moet je daar nou weer mee? Waar moet ik zo snel een andere pony weghalen die ook nog eens beetje kabaalbestendig is en waar ik een leuke show mee kan geven....Dus dat word geen open dag voor mij dit jaar...Gewoon de rest aanmoedigen dus en van de andere shows genieten Scheve mond Maarja het is nu belangrijker dat baloe weer beter word en dan zien we wel weer verder.....Of heeft iemand nog een leuke pony/paard voor dressuurshow? Tong uitsteken

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:46

weet je al wat er aan de hand is?
is de dierenarts er al bij geweest, misschien is het alleen maar stijvigheid of een hoefzweer en dat is zo genezen.

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:46

Jeetje je treft het niet hoor, maar zolang Balou maar weer beter wordt!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 22:48

Nee, de dierenarts is er nog niet bij geweest. Zijn hoeven zijn ook helemaal niet warm ofzo....Er zit wel wat verbetering in, maar waarschijnlijk duurt het nog wel even voor hij helemaal weer goed is Boos! Omdat hij aan twee benen kreupel is, dan is het moeilijker voor hem om zijn pijnlijke been te ontlasten. Als hij weer slechter wordt, komt de dierenarts.

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:04

jeetje.. wat vervelnd.hopen dat het snel over gaat en dat je misschien nog mee kan doen met de open dag op een andere pony/paard