hoefsmid is geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

hoefsmid is geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 20:02

Weer gelukt zonder verdoving. Ik ben echt wel blij met mijn hoefsmid. Pris is niet bepaald handig bij hoefsmeden, en bij mijn vorige moest ik haar altijd laten sederen door de vee-arts. Niet zomaar een sedalin spuit of zo, maar echt met een naald...

De laatste keer met mijn oude hoefsmid was ik het zat dat hij steeds zeurde en ongeduldig was, terwijl hij wst wat er aan de hand was. Ik ben dus een andere gaan zoeken.

Nu heb ik er een die het zonder spuit kan. Hij blijft ten alle tijde rustig, zonder een watje te zijn of zo. Als het aanstellerites wordt krijgt Pris echt wel op haar kop, maar hij voelt haar gewoon aan. Als Pris met haar been begint te zwieren dan zwiert hij altijd mee, tot ze geen zin meer heeft en dan nog even. De lol gaat er helemaal af. Ook leert ze nu dat het geen pijn hoeft te doen en dat ze gewoon mag kijken en doen wat ze wil, als ze maar redelijk stil blijft staan. Hij heeft haar nu al 3 keer gedaan, dus het was geen toeval van de eerste keer...

conclusie: OK dan! voor mijn hoefsmid!



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, carineken, Cjuan, La_Lune, Liiesjjj, Lisanne_S, lissssan, Maaike_Ma, Mars, Mutti, Vagabondo en 88 bezoekers