Heel toevallig, Nathalie "gemeet" op excursie!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Heel toevallig, Nathalie "gemeet" op excursie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 18:15

Naja meeten kan je het niet echt noemen maarja Haha!

We hadden excursie van school, we zouden naar een paardenhouderij en nog naar een paardenmelkerij gaan.

Op de paardenhouderij aangekomen, zagen we een groep ruiters. Daar moesten we toevallig langs en toen zag ik Camilla al en dacht: wat een bekende pony, en nathalie kwam me ook bekend voor, maarja ik was te laf Schijnheilig om te vragen of Nathalie het was Haha!

Na een paar uurtjes ofzo, kwam het groepje weer terug van weggeweest en ging een klasgenoot van mij (Ex-bokker Haha!) wel even vragen of dat Nathalie was! En idd, dus ik gezegt dat wij ook bokkers waren (nog 2 klasgenootjes, ook bokkers ) en even Camilla geaait Haha! (leuke pony!)

Toen moesten we weer naar de bus Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 14:39

haha jah, het was ook wel erg raar en volgens mij overvielen we Nathalie een beetje Haha! (sorry Knipoog Ach gut)

Ik herken ook niet iedereen hoor en in eerste instantie herkende ik alleen Camilla, totdat ik iets naar bovenkeek en dacht: verdraaid volgens mijis dat Nathalie Knipoog

Sannie: Welke school zit je dan?

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 22:12

Haha ook toevallig Haha!

Linet hier op Bokt zit er ook. Ik vond zelf dat op de paardenmelkerij de paarden er niet lekker bijstonden...

Die foto Lips are sealed

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 20:16

Ik ben nog niet echt bokkers tegen gekomen die ik niet ken verder.
Lautjuh123 kwam ik eens tegen op station amersfoort maar toen "kon" ik haar al Haha!

Wanneer komt nathalie terug van ponykamp!?

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 09:03

tja blond he Knipoog Haha!
(Geintje laus Ach gut )

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 18:37

Haha! had dat even gezegt dan Haha!
Nouja we moesten toch weer naar de bus.
Het was idd toevallig, ik dacht het al toen jullie weggingen maar ik ben een schijterd, dus toen jullie weer terug waren had ik even aan een klasgenoot gevraagt oof die het wou vragen Haha!

De excursie was een beetje saai, wel leuke stal daar

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 18:40

Nee die heb ik niet gezien.
Die haf die bij jullie meewas, is die ook van een bokker? die was in het begin erg aan het druk doen toen wij aankwamen Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 18:56

Dan heb ik oester ook gezien Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 17:57

Mm nee geen anda gezien Jammer maar ach, anders komen we nog weleens meeten Haha!
Ik vind camilla trouwens erg leuk!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annamk, Zinzi_jewel en 9 bezoekers