Paarden,wat moet je ermee????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Paarden,wat moet je ermee????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 15:25

Tjonge jonge,soms
We kunnen niet zonder maar soms kan ik ze in de boom hangen hoor. Haha!

Zondag bv was de kleine pony weer uit de wei geglipt want het gras aan de andere kant is groener Verward
Toen even de andere pony even onder het zadel oefenen.Die had ook weinig zin.
Ondertussen ging een ander paard steeds liggen,dus naderhand de eigenaar maar even gebeld,omdat je toch wilt weten dat alles oke is.
Dus vrij laat geworden voor ik de paarden kon laten voor wat het was.

Maandag kwamen er kijkers en op de een of andere manier werkte de pony waar het om ging te super mee terwijl hij de dag daarvoor weer voor het eerst terug onder het zadel was gepakt.

Vanmorgen lesgegeven en het paard liep hartstikke onregelmatig,maar geen oorzaak kunnen vinden.Omdat ik zo super lief ben heb ik alle vier zijn hoefjes gedaan en hem goed afgespoten.Dus resultaat: ik helemaal onder de modder en hoefsmeer.
Ben ik goed en wel thuis,hup weer op pad omdat de kleine pony(duveltje Extreme duivel ) alweer aan de andere kant van de wei stond.
Wilde ik hem op stal zetten is het slot er niet meer Verward Oorzaak kan zijn,kinderen die er niks te zoeken hebben(gebeurt wel vaker) of de paarden zelf die dat slot eraf gebroken hebben.Dus maar even in een andere stal gezet.Stroom nagekeken en die werkt niet helemaal naar behoren.

Ik ben benieuwd wat het zodadelijk weer zal brengen allemaal.
Want soms.............. Haha!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:41

Ik weet zo ongeveer wel wat je bedoeld...heb mijn paard al meerdere keren uit de tuin van de buren moeten plukken,terwijl ie zon grote weide heeft...en alleen HIJ, de rest blijft mooi staan..Tja eigenwijs Haha! maar kan ook niet zonder die streken

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132008
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 16:10

Heel herkenbaar......
Soms heb je zoveel lol van je dieren, terwijl je ze een andere keer wel achter het behang kunt plakken.
En dat gecombineerd met "verzwarende omstandigheden van buitenaf" Knipoog kan je dag helemaal verknallen.
Maar kop op meid, morgen weer een dag !
Nieuwe ronde, nieuwe kansen Ach gut

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:22

Ojaa..daar kan ik ook over meepraten..de shet die bij Storm op de wei staat die glipt er dan ook wel eens tussenuit..maar verder heb ik ook wel eens van die dagen waarop alles misgaat rondom de paarden..maar als ik dan de volgende morgen naar Matje toeloop zie ik toch wel weer de lol ervan in..idd morgen weer een nieuwe dag!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:16

Nou, vandaag had ik les, en de pony die schrok werkelijk OVERAL van! Niet dat ik snel bang word ofzo, maar het is wel verschrikkelijk vervelend! Hij bleef de hele les gespannen. Ik heb ook geen idee waar het door zou komen...
De pony gestresst en ik chagrijnig omdat ik op m'n kop krijg...Boos! Maarja, dara mot je tegen kunnen. En idd, morgen is er weer een dag!

Annette

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 20:47

Ach dat heb je nou eenmaal met paarden,maar soms dan sta je echt even van, zucht,niet weer he Tong uitsteken

Zojuist was alles met de paarden prima maar dat mannetje dat aan de overkant zat te vissen Boos!
Ik kom aangelopen zegt ie,ja als ik jou was zou ik maar eens je paarden gaan tellen,want je mist er een.
*Huh Verward nee hoor ik mis er geen.
Jawel hoor.
*Niet waar ik mis er geen Boos! Ik zie er 5 en 1 staat er op stal dus ik mis er geen.
Hihi,even stil OK dan!

Toen begon hij vrolijk over de mest hoop(helemaal aan de andere kant van het land) want hij had last van vliegen Verward
*Tja daar kan de mesthoop niks aan doen,want dat heeft iedereen.
Nee dat komt door jullie mesthoop. Verward
*Welnee want in mijn achtertuin heb ik ook geen mesthoop en daar stikt het ook van de vliegen.
Nee dat ligt aan de mesthoop Boos!
*Oh dus als jij in de bossen loopt liggen daar ook overal mesthopen dan Verward

Dat dat mens zich niet even bedenkt dat iedereen sterft van de overlast van de vliegen Verward

Ik ben maar gewoon met mijn rug ernaar toe gaan staan want ik had er geen zin meer in.Dat ie zig gewoon bezig houd met zijn visjes dan houd ik me bezig met mijn paarden. Boos!

Dus is het niet de paarden zelf dan wel iemand anders maar het is altijd wat.
Ach ik neem het maar erbij,want er is altijd wel iets of ik nu paarden heb of niet Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 20:57

Haha ik herken het! Ik heb wel eens meerdere keren gehad dat ik maar dacht dat ik moest stoppen met paarden. Heb het zelfs eens gedaan, we gingen op vakantie naar Zweden en ik maar kijken in de weilanden. Toen betrapte ik mezelf erop dat ik naar paarden zocht. En toen sliepen we ook nog bij een boer met paarden waar ik mocht rijden. Dus thuisgekomen maar snel weer een adresje gezocht!!!!!!!!!! Ben er nu niet meer weg te slaan Knipoog

Het zal wel in de genen zitten *LOL*