Keuring Beesd ( landgoedfair Mariënwaerd)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:40

Kei goed van je. Ik was er ook met mijn fjord. hij had 35 punten en ook een 1e premie. Hij is nu voorlopig model.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke



deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:18

Madelein schreef:
Bedankt voor de reacties!

deedee19, hoe heet jou fjord en wat is zn afstamming?

jacqueline, ik zal binnenkort een paar foto's laten scannen, moet nog steeds een keer een goede digi kopen Scheve mond

Kom je kijken op de CK in Hoenderloo 4/10..?


Mijn fjord heet Red Bull maar volgens stamboek Roy. Zijn vader is Halstor en zijn moeder Jerica (hij was nummer 51 in het boekje) Ik kom denk ik ook naar de CK maar zonder Red Bull.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:26

Madelein schreef:
is dat de Jerica uit Rotterdam, van kibo de Wilgenhof..?
Er zijn er 2, weet niet of dit de moeder van Red Bull is.


Nee dat is JeriKa zijn moeder is de Jerica J-01 die (voor ik voor het laatst vernomen heb) op fjordencentrum Nijend in Anderen staat.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers