pony zakt door zijn benen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 09:15

Nou als dat bij mij gebeurde zou ik er in ieder geval niet meer opgaan die dag hoor. Maargoed. Ik zou ook niet weten wat het is.. laat er anders even iemand naar kijken ofzo?

engela
Berichten: 165
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:57

hallo
volgens mij is dat niet goed hoor als een pony
zomaar door ze knie gaat
als ik jou was zou ik het in de gaten houden en als het vaker voor komt
er een veearts bij halen
groetjes engela en la douce

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 15:03

hoi hoe oud is je pony??????

mijn pony is nu 30 jaar en doet dat al vanaf zijn 19de het kan zijn dat ie gewoon een beetje versleten raakt (als ie al wat ouder is) maar je moet er wel mee oppassen hoor je paardje heeft er geen pijn aan als hij daarna niet kreupel loopt is dit wel het geval bel dan je dierenarts. Als het slijtage is gaat het niet meer over dan zal je rustig moeten gaan rijden zoder te hart te gaan (anders heb je de kans fat ie vooroverklapt) Ik hoop voor je dat het nog over gaat.

groetjes debora Koe Koe

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 15:35

Hmm, als ie gewoon stilstond vind ik het wel raar.

Er was wel eens een manegepony bij ons (Iwan) die in draf door zijn voorbenen ging en op zijn knieen terecht kwam, maar die struikelde gewoon zei de instructrice? Maar een pony kan toch niet struikelen als ie stilstaat neem ik aan?

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:41

zo ben ik ook de laatste keer gevallen. Evita was in draf door haar voorbenen gegaan en echt op de grond gevallen. Ik ben over haar heengevlogen, ik had niks maar nu durf ik niet meer te rijden (ik had vroeger ook al schrik). Het is al een jaar geleden dat ik nog gereden heb en ik zou zo graag maar ik durf niet... Huilen Huilen Huilen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 21:43

stilstaand is er denk ik toch iets aan de hand. wat dom (sorry) van je dat je er toch nog op bent geklommen dat zou ik dus niet hebben gedaan he.
bel ff iemand op die er eventueel wat meer over weet