Moe maar voldaan.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Moe maar voldaan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 21:14

Het kriebelde vandaag al de hele dag. Ik had echt gloeiende zin om naar buiten te gaan! Jammergenoeg hadden we een roosterwijziging en kon het dus vanmiddag niet meer. Ik wilde maar een klein blokje om, mede omdat ik na een ontzettende verschrikkelijke dit-wil-je-niet-meemaken val 2 jaar geleden een beetje een schijterd ben geworden.

Dus na het eten, ik zat heerlijk te Bokken, kwam mijn vader een beetje schijnheilig in de dueropening staan. Vroeg ie of ik nog zin had om een ritje te gaan maken. *LOL* Tuurlijk! En helemaal als mijn vader mee gaat op de fiets! Dat is zo'n geestelijke steun voor me! Helemaal omdat Shakie wel eens de kolder in de kop wil krijgen als de paarden in andere weitjes gaan crossen en hinniken.

Dus wij met de motor (:D) naar d wei, zadel in het zijspan. daar aangekomen snel een borsteltje over die viesplurk getrokken en opgezadeld. Ik met het hart in mijn keel mijn vadermeegedeeld dat ik eerst even in de wei wilde stappen. Na twee rondjes vond hij het wel voldoende en zwaaide het hek open. *Slik* Ja dan moet je wel he...

Ik heel dapper het asfalt opgestapt, stiekum doodsbenauwd. Mijn vader (die schat Lovers ) me aan de praat gehouden, en voor ik het wist waren we al die nare jaarlingen en zo voorbij. Nu kun je bij ons in de buurt helemaal niet lekker rijden, maar mijn vader wist wel een leuk weggetje achterlangs, tussen het industrieterrein en het kanaal. Alles ok, maar wel onbekend terrein voor ons beiden.

Het was inderdaad een heel mooi wegje, zand met wat steentjes, en daar hebben we veel gedraafd. Maar toen... een spoorovergang... DAT had Sheek nog nooit gezien! Ondertussen mooie Trail-oefening! Na een minuutje snuiven en kijken, en nadat mijn vader het even voordeed met de fiets ( Haha! ) wilde hij wel. De rest van het paadje was even mooi, en snel waren we op het industrieterrein aangeland.

Daar uiteraard veel 'enge' containers en zo gezien. Nog een stukje in de berm naast de industriele spoorweg gegallopeerd! Moet je nagaan, hier spreekt het meisje doodsbenauwd is om alleen buiten te rijden, en na drie pasjes draf het hart in de keel heeft zitten! Scheve mond Nog een keertje de spoorlijn overgestoken op de weg huiswaarts, nu keek hij niet eens.

De laaste meters had ik het gevoel dat als we nog langzamer gingen we omvielen. Lekker afgespoten en toen HEVIG geknuffeld! Lovers
Ik ben zo gek met mijn knollebolle! Dit had ik niet verwacht! Mijn vetrouwen heeft een enorme boost gehad, en dit avontuur is voor herhaling vatbaar!

(En nu maar eens zien of de Goedheiligman misschien een seatsaver in zijn goodybag heeft zitten... Knipoog )

Bedankt voor het lezen van dit enigzins lange relaas.
Andrea en Shakie, Buitenrijders Extraordinaire!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:46

met de motor, andrea toch. ligt ie niet meer in onderdelen in de schuur?
maarre, super dat sjeekebeest zo braaf was, die haarbal leert t nog wel Haha!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 22:09

Neey, die is sinds kort weer helemaal gerestaureerd! (Zo zo Haarballie, dure woorden! Tong uitsteken)
Het was ZO Cool!

(Sinds wanneer heb jij een nieuwe avvie avvie Liek?)

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:29

Gaaf Andrea !!! Enne....nu al een roosterwijzeging ?
Enne....is dat paadje inmiddels weer onkruidvrij gemaakt ? Ik ben er 1x met Salty langs gereden (vele malen met Silver), maar er was geen doorkomen aan....

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 07:56

Nee het is nog steeds brandnetelheaven daarzo. Gelukkig zat ik hoog en droog Haha!. Mijn vader had het moeilijker.

*Zucht* Ja we hadden meteen al een roosterwijzing, op de 1e schooldag. Hoe komen ze er toch op?! En dan ook nog zo'n verschrikkelijk rooster, en deelt die vent (Tom Wiggers dus, Mir) mee dat ons rooster als laatste (!) gemaakt was.

EN BEDANKT! Dat zeg je er natuurlijk bij he?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:07

Ik kan me helemaal in jou verplaatsen......wat een overwinnings gevoel he?
Ik heb hetzelfde meegemaakt en kan me ook nog de keer herinneren dat ene vriendin mij mee naar buiten sleurden en net als jou vader mij heftig aan de praat hield, zodat ik niet de bibbers kreeg hahahaha.

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 16:05

jeej! Goedzo andrea! nu ik nog en dan kunnen we op ons zelf georganiseerde powny kampje een buitenritje maken!
Liefs Ilse

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:32

Kun je ook eens een endurance starten Haha!
En ach....ben nu toch wel blij dat ik van school af ben

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 21:11

Ja Ils, nu durf ik het wel aan daarzo. Galopperen enzo... Sneek is toch " braver" in een groep... Haha!
Het is gewoon geestelijk een overwinning. Daar die enge omgeving van mij, met al die paardjes...