oo oo....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Teelee

Berichten: 2268
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: meppel

oo oo....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 10:15

lag ik vanacht beetje heeeeel laat in bed.
word ik vanmorgen ff zo ruw uit me slaap gehaald...
me moeder komt me kamer binnen stormen en schreeuwt: Chantal je pony loopt bij de weg, hij is los gebroken uit het land!!!
ik schrok me dood natuurlijk..
ik snel aankleden enzo, en toen zijn we heel snel met de auto erheen gescheurt!!
omdat hij best heel erg eenkennig is kreeg niemand hem te pakken...
en ik was bang dat als hij in paniek was door dat gejaag dat ik hem ook niet te pakken zou krijgen.. (zo issie ook nog wel)
maar hij stond heel rustig op het fietspad.. (oeps, beetje raar gezicht pony los op het fietspad)
en ik kreeg hem zo..
maar ik ben me dood geschrokken..
toen ik hem terug zette bleek dat het draad anders vastzat dan dat ik hem vast doe...
dus waarschijnlijk heeft iemand hem los gelaten... maar dat is niet zeker natuurlijk..
maar het draad was heel en hij komt er zelfs niet aan als er geen stroom opstaat dus ik vermoed wel dat ie is losgelaten... pffft
wat een gedoe Verward Scheve mond

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:35

Dan ben je zeker wel heel erg geschrokken! Gelukkig had je hem zo weer te pakken.

Wel erg banketstaaf als iemand anders misschien je pony loslaat, ik zou het even goed in de gaten houden!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:49

Gelukkig dat je hem zo snel weer had. Ik ging 2 jaar geleden ook mijn pony halen en toen stond het hek wagen wijd open en 3 paarden liepen los en 3 paarden liepen nog in de wei waar onder die van mij. Heeft dus ook iemand gedacht dat ie grappig was.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:50

Gelukkig zeg dat je hem zo weer te pakken had !
Ik zou als je geweest bent zeker even goed checken of je idd het goed afgesloten hebt!
Groetjes Lundi

Teelee

Berichten: 2268
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 11:32

ik haal hem vanavond op!!
hij gaat bij iemand anders bij het huis in de wei en 's nachts op stal..
vooral omdat je het ook steeds vaker hoort dat er paarden mishandeld worden.. ik moet er niet aan denken dat ik die van mij zo in het land vind.. Verdrietig

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:39

Ik weet als geen ander hoe hard je dan schrikt. De mijne was vorige week over een 80 km weg aan het crossen. Iemand vond het lollig de draden open te knippen.