Terug van vakantie en dan....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Terug van vakantie en dan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 01:01

Heb je een paard wat niet naar je omkijkt als je aan komt lopen.
3 Weken weg ok...maar om dan gelijk beledigt stug naar je gras te blijven staren vindt ik lichtelijk overdreven

Na 2 minuten filmen vroeg ik voorzichtig aan vriendlief of ze nou wat aangekomen was.....waarop ik als antwoord kreeg, een beetje????????
Met andere woorden we kunnen weer beginnen.

Dat ze aangekomen is ok,....dat ze gelijk absoluut niet meer de drukke Par was die ze was voor de vakantie....dat was een tegenvaller.

Volgens het verzorgmeisje was ze in mijn vakantie nog gewoon superdruk, dus misschine had ze wel een off dag.

Ik was gewaarschuwd dat er op 1 of andere manier een hele pluk haar bij haar schoft af was.
Maar het was wel een heel zielig gezicht, zwarte staart van het stof, grijze manen van het stof, mij niet aankijkend, sloom en haar bijnaam is nu speklap...zegt genoeg toch? Koe
Morgen gaan we de manen en staart eens flink wassen, en dan met een snijmesje de rest van haar manen er tot op gelijke hoogte afsnijden.

Er zit niks anders op, even naar de laatste stukken lange manen en dan eens kijken hoe een coupe kort haar staat.

Greetsz Syl

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 11:57

Ach nee wordt Parretje nu gekortwiekt?? Wel foto's/film maken hè anders geloof ik het niet!! Heb je wel een fijne vakantie gehad?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 11:59

Japs vanavond gaat het gebeuren.
Ik zal kijken of ik de digi van Marc kan lenen, dan kan iedereen zien dat onze blonde dolly in een hippe meid verandert Haha!

Ik vindt het wel zonde, maar zoals het er nu uitziet is het geen gezicht, en is het wel gelijk op gelijke lengte als het gaat groeien.

Vakantie was leuk maar net iets te lang naar mijn zin

Creamy
Berichten: 47
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 12:05

He Syl,

Alle paarden zijn op dat gebied het zelfde cream reageerd ook zo ook al ga ik alleen maar een weekend weg Ach gut .
Maar heb je een leuke *LOL* vakantie gehad,nou ik zal je wel op stal zien van de week

groetjes Nancy

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 12:21

Heyyyyy Nanc,

Ja ok...mijn katten deden hetzelfde hoor maar toch.
We gaan gewoon de zweep erover heen gooien ~~}> dan weet ze wel weer wie de baas is Haha!

Vakantie was lekker, ik ben flink gebruind, maar 3 weken zonder paard was wel iets te lang, Marc werd gek van me de laatste week

Creamy
Berichten: 47
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 12:28

HaHa nou 3 weken zonder paard is best veel ,maar voor je het weet ,weet ze wel weer wie de baas is en komt ze wel weer naar je toe

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 13:40

Ah joh Sil, komt vanzelf goed....
Tsja paarden zijn net kinderen hoor, die van ons gaan gezellie mee op vakantie, zitten al in de auto voor we er erg in hebben, hihihhiii

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 14:14

Vippie schreef:
Ah joh Sil, komt vanzelf goed....
Tsja paarden zijn net kinderen hoor, die van ons gaan gezellie mee op vakantie, zitten al in de auto voor we er erg in hebben, hihihhiii



ben zelf maar 1 weekie weggeweest,maar een van mijn shetmerries draaide heel eigenwijs haar kont naar me toe >;) ,........ze was gewoon kwaad dat ik weg was geweest.Heb wel een paar dagen naar haar poeperd mogen kijken hiihihihi Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 21:59

Nou zo erg was het gelukkig ook weer niet.
Vandaag was alles weer goed, best wel snel dus want mijn katten kijken me nog niet aan.

Par meenemen naar Italie vondt ik wel een leuk idee, moet ze alleen iets meer kruising met berggeit in zich hebben Haha!
We zaten tussen de bergen.

Vandaag zijn de lange plukken eraf gegaan, gelijk ook maar weer eens haar oortjes gedaan.
Par ziet er weer netjes uit en rende de bak weer lekker door.

Komt dus allemaal wel weer goed OK dan!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 22:00

Creamy schreef:
HaHa nou 3 weken zonder paard is best veel ,maar voor je het weet ,weet ze wel weer wie de baas is en komt ze wel weer naar je toe


NOOIT meer 3 weken.....ppfff.... Huilen