Pompidou dagkampioen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Pompidou dagkampioen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 18:15

Vandaag was er de keuring in Stompetoren.
Pompidou heeft nog helemaal geen ervaring op wedstrijdgebied e.d. dus ik vond het een mooi begin, het is nl vlakbij.

Vanmorgen gelongeerd, en daarna gaan wassen en voor het eerst gaan vlechten.
Verliep echt heel gezellig *LOL* ze was heel braaf.
Toen op de trailer gezet en richting de keuring.

Daar aangekomen me aangemeld etc. en toen Pompidou uitgeladen. Ze keek haar ogen uit! Wow! maar was heel braaf.
Echt dat had ik nooit verwacht, had eerder verwacht dat ze alle kanten op zou rennen. Knipoog
Wat rondgestapt/ gedraaft en hier en daar gekletst. Kreeg veel complimenten naar Pompidou toe, echt heel leuk. Party!!

Toen de ring in als laatste. Opstellen, en toen een stukje stappen. Daarna draven, en een vriendin erachter aan met zweepje incl. wapperend zakje. ~~}> *LOL*
Ik mocht in de ring blijven en dan werd de rest erbij gedaan.
In een rondje lopen. Eerst liep ik achteraan, en gelijk werd de indeling bekend gemaakt. En Pompidou liep voorop!
Ze was eerste!! OK dan!

Toen mocht ik in de ring blijven voor de dagkampioenschappen, en weer was ze eerste!
Ze was dus dagkampioen!!! Party!! Cheese!
Ze kreeg een Rabobank deken op Cool en ik kreeg een beker en twee rozetten! Vooral met die deken ben ik blij, die is echt mooi.
Commentaar v/d jury was heel positief enige was dat ze nog niet echt bespierd was bespierd was nog, maar goed ze komt in principe regelrechts van 't land na die blessure, dus die spieren hebben we nog niet kunnen opbouwen.
Ze zeiden ook nog zoiets als dat ze trots waren een paard als Pompidou in de ring te hebben. Party!!
Toen de ereronde, ik ben echt apetrots!!

Eerste keer keuring, en gelijk Kampioen!! OK dan!

De eigenaar( heeft een eigen stal) v/d merrie die 2e was (heeeel mooi dier! Liep Z en was echt prachtig) feliciteerde me en zei dat 'Pompidou echt moetst winnen'. Heel sportief!

Het was echt een topdag, en ben echt MEGA trots op Pompidou. Zo braaf geweest en nog kampioen ook. Super. Lovers


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 11:34

Citaat:
zo maar even alles wegkapen.


Zo voelde het wel even. *LOL*
'Ze kwam, zag, en overwon' Clown

Bedankt allemaal, ik ben zeker apetrots op m'n 'kampioentje', eindelijk eens wat goeds na een aantal nare dingen. Lachen
Het is ontzettend leuk om te horen dat andere mensen haar ook goed vinden, veel mensen reageerden vaak: 'een Junior? nou verwacht er niet teveel van'.
Maar ze heeft zich wel bewezen, mijn Junioortje. Knipoog

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 10:25

Bedankt! Lachen

Er zijn idd foto's gemaakt door een vriendin, maar dat rolletje moet nog ontwikkeld worden. Zal haar even opjutten! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, fleur_yen, GoogleAdsense, janneke584, La_Lune, lissssan, Maaike_Ma, nikkietjuh, Unicorn79 en 88 bezoekers