Paardentandarts komt morgen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Paardentandarts komt morgen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 17:57

Oeh, vind het zo spannend!! *LOL*

Had vandaag even gebeld met de paardentandarts en hij vroeg of ik morgen tijd had, want dan was hij in de buurt en dat scheelde mij dan weer voorrijkosten Knipoog
Ben gewoon zo benieuwd hoe Ivanka op die paardentandarts zelf reageert, meestal houd ze er niet echt van als een vreemde bij dr hoofd bezig is...

En ik ben ook gewoon zo benieuwd of ik gelijk heb. Heb zelf namelijk het idee dat ze last heeft van dr gebit, ik merk het gewoon met rijden...
En het is al minstens 3 jaar geleden dat ze door een tandarts behandeld is, dus ja.. er zullen dan wel een paar haakjes op staan denk ik?!

Morgen een uitgebreid verslag, maar mn enthousiasme kon het niet laten om jullie even te laten weten dat morgen de paardentandarts komt Tong uitsteken

Groetjes,
Sanne

x_Marleen_x

Berichten: 25
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:12

Hey!

Succes morgen joh! OK dan! het zal wel goed aflopen toch? Ik hoop het voor je Lachen

Vertel je morgen of overmorgen wat er was en hoe het is gegaan?

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:07

hey sanne! welke tandarts komt er? maak er een paar foto's van ,heb ik ook gedaan bij guido, best "leuk" om daar foto's van te hebben! ps als ze erg moeilijk doet moet ze misschien wel verdoofd worden.... of zal het niet zo erg zijn?

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:26

veel suc6 enne hopen dt alles goed is

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 12:38

Ik weet niet hoe Ivanka gaat doen... Ze is gewoon een superlief paard, maar van vreemde moet ze echt niets hebben. In het begin zal ze niet zo superbraaf zijn denk ik, maar als ze eenmaal snapt dat het niet echt pijn doet, zal ze wel blijven staan... Hooop ik Knipoog
Was al van plan om foto's te gaan maken ja *kijkt dr zus lief aan om de digi te lenen Tong uitsteken*