*Lol met je fietsbel*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

*Lol met je fietsbel*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 15:14

Haha ik en Amanda(borislover op bokt) gingen vandaag naar een schaap fietsen dat er verleden keer heel zielig bij stond dus we wouden ff checken hoe het met hem gaat. Op de heenweg waren we supermelig dus iedereen die langskwam zo *tring tring* Heeeeeeey! roepen. er fietste een meisje voor ons en wij vet bellen en zei terug bellen dus was er al gauw een fietsenbelkoor. Haha dat was zo grappig...

Toen we bij het schaap waren lag ie in de blakende zon zonder water...we d88 dat ie dood was omdat ie op zn zij lag maar we zagen hem supersnel ademen....wat nu? we hebben al een email naar de DB gestuurd...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 15:22

niet emailen, maar bellen. Ik denk dat dat sneller aankomt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 15:59

Weet je niet van wie dat schaap is? Misschien staat ie wel juist alleen (toch?) omdat hij oud of ziek is. Maar dat hij zonder water staat is natuurlijk nooit goed. Kan hij ook niet uit een slootje drinken nabijgelegen want misschien heeft hij daarom wel geen drinkbakje oid.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 16:05

Summertje schreef:
Weet je niet van wie dat schaap is? Misschien staat ie wel juist alleen (toch?) omdat hij oud of ziek is. Maar dat hij zonder water staat is natuurlijk nooit goed. Kan hij ook niet uit een slootje drinken nabijgelegen want misschien heeft hij daarom wel geen drinkbakje oid.


Ik ging met Rodeogirl mee naar het schaap en hij staat aan een ketting dus kan niet naar een slootje lopen en er is ook geen slootje. Dat ie alleen stond was het probleem nog niet zo...Er ligt een emmer in de hoek van het weiland en die lag er toen met dat tropische weer 30 graden ook al zo...Ik heb echt medelijden met het dier...Rodeogirl gaat thuis de DB bellen...

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 16:27

waarom heb je de emmer dan niet gevuld??? of heb je dat wel gedaan??
breng hem anders met een jerrycan water...je kan hem, pardon haar, ook niet zo laten liggen..de DB is helaas ook niet altijd even snel, dus neem het heft zelf in handen! Goed van jullie trouwens dat jullie zijn gaan kijken!
Laat je weten hoe het afloopt!! Arm schaap....

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:29

ik zou gewoon naar de eigenaar gaan

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 09:39

*schop*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 10:18

Was er niet ergens een sloot ofzo in de buurt? Dan kon je hem water geven.

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 11:17

oeh..,Arm schaap
ik zou hem wat water geven en even bij de eigenaar
aanbellen waarom hij geen drinken etc. heeft... Scheve mond

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 11:58

Als je hem water geeft en de DB komt langs zullen ze niets doen, aangezien het beest toch water heeft. Als je dus de DB belt en ze komen meteen langs, hoe hard het ook is, even geen water geven. Anders doen ze er nog niets aan volgens mij...

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 12:09

Jacksel schreef:
Als je hem water geeft en de DB komt langs zullen ze niets doen, aangezien het beest toch water heeft. Als je dus de DB belt en ze komen meteen langs, hoe hard het ook is, even geen water geven. Anders doen ze er nog niets aan volgens mij...


Ik ging dus mee met Rodeogirl...en anders hadden we het schaap ook niet water gegeven want we kennen die eigenaars verder niet en zoals de andere zeggen om dan aan te bellen ik weet echt niet hoe die mensen tegen ons doen! De vorige keer was het nog erger toen zat hij aan een ketting vast een hele korte en hij had z'n emmer omgegooid met z'n ketting en..hij had helemaal geen schaduw dat was echt zo sielig Jildau (Rodeogirl) en ik hadden heel erg medelijden met het schaap!..
ik hoop dat de DB er wat aan gaat doen!...

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 14:30

Jeeh, wat erg, zoiets doe je toch niet?
Anders moet je het maar bij de politie gaan melden ofoz

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 16:06

Ah arm schaapje, het was wel gezellig zo te zien.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 16:33

Haha..ja het was echt super gezellig!(op de fiets dan he!) Zoals er al stond tegen iedereen die we tegen kwamen zeiden we HEEEEEEEEEEEY!
dat was echt super cool...