Graziano eindelijk terug uit kliniek.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Graziano eindelijk terug uit kliniek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 15:58

Afgelopen woensdag hebben we éindelijk Grassie weer op kunnen halen.
Het was de dagen ervoor een enorm gedoe, elke dag bellen en dan weer te horen krijgen 'dat ze het nog niet vertrouwen en dat ze hem nog een dagje houden'.. Al is hij daar natuurlijk in goede handen, je wilt hem toch het liefst in zijn eigen stal hebben staan Knipoog.

Gras bleek trouwens in Emmeloord te staan ivp Utrecht, wat ik pas de maandag voor we hem gingen halen (toen hij er al een WEEK stond!) te horen kreeg . Emmeloord is van ons uit dichterbij, en daarom hadden ze hem daar maar heengebracht.

Maar goed, meneer staat nu weer lekker in z'n eigen stal. Ik ben alleen niet zo te spreken over de kliniek, zachtjes uitgedrukt. We hebben bijna geen informatie gehad over de nazorg van Gras, wat er daar precies met hem gebeurt is enz. Hij moet nu iig tot volgende week totaal stilstaan (op wat aan de hand grazen na) en dan komt de hoefsmid nog eens kijken. Dan krijgen we te horen wanneer Gras weer wat mag gaan doen... Hij heeft nu nog een verband om z'n voet wat er ook niet af mag. Hij staat wel gewoon goed op de voet, en ontlast hem helemaal niet.
Grassie houdt zich redelijk onder helemaal niet mogen lopen, hij is natuurlijk wel erg 'vrolijk' maar niet extreem lastig ofzo Lachen.

Nu maar hopen dat hij snel weer aan het werk mag!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 16:14

Jeetje zeg..... Ik hoop dat hij snel weer opknapt!
Maar wat belachelijk dat jij niet eens wordt geinformeerd waar je paard staat, wat er met hem gebeurt, enz.... Heb je gezegd dat je het niet netjes vind hoe ze met jou omgaan?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 16:16

Heb je van Emmeloord niks mee gehad? wel vreemd dat ze niet doorgeven dat ze je paard verhuist hebben!!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 16:20

carola schreef:
Maar wat belachelijk dat jij niet eens wordt geinformeerd waar je paard staat, wat er met hem gebeurt, enz.... Heb je gezegd dat je het niet netjes vind hoe ze met jou omgaan?


Hm, dat eerste is ook een misverstand geweest Knipoog.
Ik ben in eerste instantie geïnformeerd door een vriendin van me die Grassie verzorgde in de tijd dat ik weg was. Op stal dacht iedereen dat Gras naar Utrecht werd gebracht, omdat de stalhoudster dat ook van plan was. Maar omdat hij toch wel érg rot op 3 benen stond namen ze geen risico en gingen naar de dichtsbijzijnde, Emmeloord dus. Dat is daarna op 1 of andere manier nooit meer duidelijk overgekomen.. Scheve mond

Maar dat ik niet precies weet wat er gebeurt is met hem, komt gewoon door slechte inlichtingen van de kliniek. Toen we hem kwamen halen had niemand 'tijd' om ons überhaupt fatsoenlijk in te lichten, en hebben we het weinige dat we nu weten eruit moeten slepen onder het mom van 'jullie kunnen altijd nog bellen'. ja, maar als je belt is de kans 1% dat je iemand aan de lijn krijgt die wat wéét

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 17:12

nou lekker zo'n kliniek.Je mag hopen dat alles maar goed verlopen is dus. sterkte met gras

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 14:27

Idd Kim.. Nouja, opzich ga ik er natuurlijk vanuit dat hij op een kliniek gewoon goed behandeld is enzo Knipoog. Maar je wilt zelf graag ook weten hoe en wat..

Meneer was erg vrolijk vandaag, loopt helemaal normaal met zijn pootje. Misschien gaan we morgen het verband er eens afhalen om te kijken hoe het dan gaat.
HIJ wil iig graaag weer aan het werk, nu z'n been nog Haha!
Laatst bijgewerkt door grassie op 24-08-03 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 14:29

hehe!! gelukkig!!! Veel plezier nog met hem!!