Update Humpie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Update Humpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 10:19

Hier een kleine update over Humpie die hoefbevangen is geraakt door te schraal staan.

Nadat hij zijn laatste pijnstiller had gehad was het toch wel spannend hoe hij zonder zou lopen (met pijnstiller tippelde hij er lustig op los Lachen ).
De eerste dag zonder pijnstiller liep hij echt als een kieviet........gewoon goed, niet onregelmatig.......wij helemaal blij ......de kans is dus groot dat het allemaal goed komt.
Helaas toen ik gisteren kwam liep hij wel weer wat slechter......niet zo erg als eerst maar hij loopt niet zoals het hoort Huilen (zou het door de weersverandering kunnen komen dat hij wat stijver loopt?)
Ik denk ook wel dat het tijd nodig heeft voordat hji weer normaal looopt (als hij ooit nog normaal loopt Huilen ) maar ik baalde wel enorm.
Ik voer hem nu elke dag bij, zodat hij weer de ronde rolade word die hij was.......en dan langzaamaan afbouwen zodat hij straks de volgende zomer slank is.
Ik ga nu met hem in het bos wandelen, want volgens mij is het wel heel goed als hij beweging krijgt, zodat zijn hoeven doorbloeden toch?
Hij is wel weer een stuk ondeugender sinds hij minder pijn heeft.......hij loopt alweer te donderen met de fjord......dat is wel een teken dat hij weer beter in zjin vel zit.
Nou morgen maar even kijken hoe hij loopt als we een rustig rondje bos hebben gelopen.



jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 15:02

Vanmorgen liep hij al weer een heel stuk beter .......nog wel wat stijf maar hij loopt al weer lekker door.
Misschien had het gisteren toch te maken dat het wat kouder was dat hij wat minder liep Verward

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 22:57

akerna schreef:
maareeh nadat jij gister al weg was kwamen er luchtballonnen over en kon ie wel heeeeeeeeeel hard lopen hoor Lachen


Ik hoorde het al.....hihihi, toch wel lachen dat er toch iets is waar "Vigo" van onder de indruk is OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babe02, goesju, Heide83, miamivice, nick_en_ik, Paardennamen, Wopkebrok, YandexBot en 141 bezoekers