springclinic van anneli drummond hay

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 12:58

die heb ik zondag gehad, was erg leuk, ik heb nog nooit zo hoog gesprongen en weet niet of ik dat ooit nog wel durf

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:29

Wat hield die clinic precies in, vertel eens wat meer?
Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 13:04

Tijdens de springwedstrijd in Harmelen gaf ze ook een clinic, was in 1999 ofzo. Was wel grappig om te zien maar niet heel spectaculair.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 15:37

ik vond het wel jammer dat ze niet echt intergreerde met het publiek, dat zat er een beetje voor spek een bonen bij, ik had iets meer uitleg naar hun verwacht (waarom ze iets zo opbouwt, waarom het ene paard meer door moet etc etc). ze zei dus niet echt veel, maar wel rake dingen, voornamelijk houdingsgewijs ('darling your legs are much to busy'was wel een leuke, gelukkig niet voor mij). we hadden les in groepen van 3. wat ik zo leuk vond is dat ik nu eens echt tot springen toe kwam, in de gewone les is de groep meestal te groot en moet je vaak wachten op de rest (niks mis mee hoor, maar je springt wel minder vaak en hoog). Ze heeft 2 dingen van belang tegfen me gezegd: ik moest mn handen hoger en meer bijelkaar, alsof ik een bord met soep droeg (ik draag altijd meer een vol bierkrat ofzo) en dat ik een very sweet horse had, en dat ik very lucky met such a horse moest zijn, leuk he dat zei ze verder over geen 1 paard. Evendi gedroeg zich ook voorbeeldig moet ik zeggen, normaal scheurt hij als een gek overal over heen.
conslusies: ik vond het kicken dat ik eindelijk een beetje de lucht in kon, maar het was een hoop geld voor iets wat je eigenlijk zelf ook neer kan zetten, en voor de tips hoef je het niet te doen in ieder geval (maar dat kan per persoon verschillen natuurlijk)