wat moet je hier nu op antwoorden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Trebho

Berichten: 65
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:27

Ik vind het opzich nog wel meevallen met een domme vraag. Je kunt je toch afvragen of bepaalde dieren capaciteiten hebben voor het grotere werk?

Ik heb genoeg dommere vragenvoorbij zien komen, hoe hij bij de hoefsmid is. Dat is toch het probleem van de smid en niet de jouwe?

Vooral via e-mail worden de meest domme vragen gesteld waar vervolgens niet meer opgereageerd wordt.
Gewoon in een advertentie zetten dat er gebeld moet worden dus.

Een paard is zo fijn als de ruiter.


Trebho

Berichten: 65
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:52

Vaak weten mensen die een paard verkopen dat soort dingen niet eens.
En dan nog? Je krabt zelf ook regelmatig de hoeven uit en als hij bang is dan sedeer je hem toch een paar keer? Komt vanzelf goed hoor.

Een paard is zo fijn als de ruiter.


Trebho

Berichten: 65
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 01:33

Dan kun je toch zeggen dat je vind dat dat dier heel veel potentie heeft?
Aan hun of ze dan willen komen kijken en de gok willen wagen of niet.

En ik bedoelde ermee te zeggen met dat hoefsmid verhaal dat het gewoon belangrijker is dat je een fijn paard hebt die fijn in de omgang is en waar je ook een fijn rondje mee kunt sturen op jouw nivo dan dat ie braaf bij de hoefsmid is. Dat zijn toch bijzaken? Elk paard kun je braaf bij de hoefsmid maken, en als daar een spuit sedalin bij te pas moet komen maakt niet uit, dat komt vanzelf goed.

Een paard is zo fijn als de ruiter.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Articuno, chanelle14, Claudia1993_, Em_, FemkeRoosje, Fnanne, Gee, herous, Molfre, Robin_Rikkie, SemrushBot, Sintara, Vagabondo, vikawiek, xSimonee en 151 bezoekers