zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 09:37

hoi,
ik heb van gisteren mijn nieuw dressuurzadel. het is een br . voor mijn fjordje. ik heb voor onze arabo-fries al een nieuw dressuurzadel, maar die past niet op mijn fjordje, dus mijn ouders nog eens lief aankijken eens vriendelijk lachen en dan heel de dag allemaal klusjes doen en dan lukt het dus wel. het is eigenlijk niet echt een nieuw zadel, maar een heel goed onderhouden tweedehands. het koste 600 euro met stijgbeugels en singel. maar die moet ik nog gaan kiezen. ik heb er gisteren mijn eerste les mee gehad en het zit echt zalig en dan mijn fjordje die ook al zo goed zit. ik had de keuze tussen 2 zadels, want aangezien het een fjord is hadden ze niet echt iets dat goed paste. het andere zadel was ook wel mooi ,maar een heel onbekend merk en de zadelboom was vierkant vanachter zoals dikwijls het geval is bij een springzadel. dus ik stilletjes hopen dat de br zou passen en hij zat echt als gegoten. ik dus heel blij Haha!
groetjes

Gozer

Berichten: 98
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Nelspruit, in het mooie Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:16

Leuk voor je. Heb zelf ook net een nieuw zadel en ben er ook meer dan blij mee.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 22:38

leuk dat je het voor elkaar heb gekregen bij je ouders om een 'nieuw' zadel te krijgen!
Ik heb een tijdje geleden een zadel gekocht voor het springen maar nu ben ik met springen gestopt en nu gebruik ik het niet meer...
Ik ben heek erg blij met mn wintec zadel die bij mn pony zat! echt het zit heerlijk en het ziet er best luxe uit! Haha!