Oeps... Ruitershop ingegaan... Fout fout fout!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Oeps... Ruitershop ingegaan... Fout fout fout!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 23:32

Ik wou alleen maar even kijken of ze nog van die goedkope hoofdstelletjes hadden..

...en 4 winkels later stond ik dus buiten met een hoofdstelletje...

Maar ook...

Eskadron onderlappen (stond al een tijdje op mijn verlanglijstje)
Kieffer leren halster (weer gezwicht voor Kieffer, hoewel ik me voorgenomen het -niet- meer te doen, maar voor 35 euro vond ik hem toch wel weer erg mooi)
Grijs dekje (wordt nog geborduurd)
Grijze bandages (moet die onderlappen toch ergens bij doen)

Zucht. Maar goed, wel weer helemaal op sjiek Lachen En nu kan ik mijn blauwe bandages ook weer gaan gebruiken... Dus gelijk 3 setjes compleet Tong uitsteken

Europe is our playground


manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 23:53

Ik mag voorlopig weer even niet naar binnen. Maarja, het is weer bijna payday en er stond nog wat geld op mijn rekening, dus daar moesten we even wat aan doen Knipoog

Europe is our playground

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 10:07

Sjuimpje schreef:
Jaja,
en weer een setjes slachtoffer!
Nou, veel succes, want dit wordt knokken, want ook al heb je nu 1 setje, er liggen nog tientallen op een nieuw baasje te wachten!


Grom!

Zo erg als jij zal ik echt niet worden Tong uitsteken Dan krijg ik ruzie met mijn bankmanager Tong uitsteken

Europe is our playground


manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 12:04

Ik meestal ook... alleen gisteren dus even niet.

Ironisch genoeg was dit alles tijdens het wegbrengen van mijn zadel voor opvullen, dus ik zal deze week weinig ook daadwerkelijk kunnen gebruiken.

Zonder zadel rondhobbelen dan maar Lachen

Europe is our playground

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 16:19

Ik was nooit al goed in dingen met mate doen. Het is maar goed dat het zich nog beperkt tot mijn paard/reizen/internetten/concerten en ik alcohol/cigaretten heel smerig vindt. Was nooit goed gegaan.

Europe is our playground

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 00:40

oberon schreef:
Beetje off-topic; maar die Kieffer leren halsters zijn echt super en nu inderdaad in de aanbieding voor 35 euro bij Hyporama.


Mwoah... Ik ben niet overtuigd. Super zacht leer, mooi... ja, dat alles wel, maar mijn paardje had hem echt binnen een halve seconde aan 3 plekken doormidden, en dat is toch best snel voor zo'n duur halster.

Overigens heb ik wel weer liever dat mijn halster breekt dan dat mijn paard breekt, vandaar dat ik dus maar weer op leer over gestapt ben. Linnen ligt mij niet zo.

Europe is our playground


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, Jet, Karintich, maresie, Martje80, Muga, Padoertje, Savan_, xRaisin en 80 bezoekers