Santos verkocht naar duitsland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Santos verkocht naar duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 18:36

Ik kwam gisteren op stal, en toen ik het erf op fietste dacht ik al dat ik Santos niet zag staan, later praat ik dus met mevrouw Meier verteld ze dat Santos verkocht was, het kwam allemaal erg onverwacht. Want op de dag dat Santos was geboren was hij eigenlijk al verkocht aan Brouwer, die hem zou verhandelen, omdat we geen hengstje kunnen houden, maar hij zou tot 30 augustus blijven. Maandagmiddag kwam Brouwer langs met een geintresserde, een duitse hengstenhouder, ze liepen even door de wei en zijn toen weer weg gegaan. We dachten dat ze het niks vonden aangezien ze binnen tien minuten weg waren (wij waren ook op stal toen ze kwamen kijken) Maar 's avonds toen we weg waren hadden ze gebeld dat ze Santos meteen kwamen ophalen omdat hij mee ging naar duitsland en de eigenaar meteen weer terug ging. Dus hebben we ook geen afscheid ofzo van hem kunnen nemen, gewoon pats boem Santos weg Huilen Huilen
Hij staat dus nu bij een duiste hengstenhouder die hem wil houden tot hij drie is en dan met hem naar de hengstenkeuring. Ik hoop echt ooit nog wat van hem te horen.
Ik moest dit even kwijt Huilen
Afbeelding
Santos, we zullen je nooit vergeten..... Huilen Huilen

-x-ies Tha_Niekje

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:40

aah wat klote zeg!
Hopelijk hoor je nog iets van hem
heel veel sterkte Ach gut