bejaarde paarden adoptie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

bejaarde paarden adoptie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 11:51

Wellicht is dit wel een goed doel om eens een kijkje te nemen op deze site en een donatie te geven?

http://www.adoptiegroep.cjb.net/

ADOPTIEGROEP het Bejaarde Paard


Wanneer u zelf iets mankeert, kunt u aanspraak maken op een goede medische zorg.

Wanneer u oud bent kunt u ervoor kiezen zelfstandig te blijven of naar een bejaardenhuis te gaan

De Adoptiegroep Het Bejaarde Paard tracht opvang en verzorging te realiseren voor het paard, indien er nog sprake is van een acceptabele gezondheidstoestand.

Een geadopteerd paard wordt ondergebracht in een rusthuis voor paarden. Ook is er de mogelijkheid een paard als gezelschapsdier bij een particulier te plaatsen. De adoptiegroep zoekt per paard de meest passende oplossing. Uitgangspunt is dat er goed en langdurig voor het paard wordt gezorgd.



Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 17:07

Ik kan er zelf ook weinig aan bijdragen, maar ik wilde het sowieso even wat reclame geven. Knipoog

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 18:17

Hihi, wij hebben ook 4 gepensioneerden van onszelf op stal, waaronder mijn oude pony van 24, en 3 paarden van 23, 20 en 19 . Haar had ik al toen ik 9 was, en kon niet eens boven de schoft uit kijken! Ze is nml 1.45m. Kan ik me nu zo moelijk voorstellen!

En Ikke... zeer wijs! De keuze is in het begin moeilijk, maar uiteindelijk is het een opluchting voor zowel jou als je paard; je weet tenminste dat hij niet meer lijdt...
Laatst bijgewerkt door Tyrza op 22-08-03 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers