Bij deze zeg ik 'doei allemaal'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:44

Heel veel succes met verhuizen. Ik woon ook in limburg het is er best leuk hoor Je krijgt er leuke dingen voor terug denk maar zo.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:17

#Ymke# schreef:
Voor iedereenbij mij in de buurt, ik wil erg graag een keer meeten! Zowel bij mij thuis als bij jullie! Aangezien ik natuurlijk helemaal niemand ken daar. En de eerste tijd heb ik alle tijd want ik moet nog flink wennen denk ik Ach gut


Leuk hoor maar waar in Limburg ligt Kelpen? Ik woon nl. in het Noorden van Limburg maar je bent welkom hoor

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:23

sarabande schreef:
Ja Kelpen is dus ook niet zover bij mij vandaan, laat maar horen als je gesetteld bent.


Oh en ik zie dat jij in Noord-Limburg woont dan is het vast ook niet zo ver bij mij vandaan.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kreekie, Lynn00, mooney, onpaard, rover_ en 81 bezoekers