Wat is Barley ook een schijterd soms

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 16:40

vandaag naar stal geweest. Ik wilde Barley even los laten in de grote bak waren ze dus aan het werk daar. Naast haar stal hadden ze een flink gat gemaakt waar ze een pijp in aan het leggen waren. Toen ik Barley uit de stal haalde waren ze net even weg dus dat was geen probleem.

In de kleine bak stond wel een aanhangwagentje. nou dat was me een partij eng. En maar snurken en er 10 meter vandaan blijven. Maar uiteindelijk heeft ze haar angst overwonnen en deed ze weer normaal.

Toen wilde ik haar naar stal brengen maar ze bleef mooi op een paar meter afstand. Ik trekken maar dat heeft natuurlijk geen enkele zin. (wist ik wel maar je moet wat) dus Henk een paar tikjes op haar kont gegeven maar nee mevrouw stond helemaal stil en ging alleen maar achteruit. (het lijkt wel trailerladen bij een paard dat niet wil) Uiteindelijk een touw gepakt. ik ben in de stal gaan staan. En toen floepte ze er zomaar in.

Wat een schijterd soms he?

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:44

hahahaha idd een echte schijterd als ik het zo hoor Haha! Maar wel een lieve schijterd he Knipoog Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:44

Hahahaha.... echt niet te geloven soms.... Sjakila is net zo.... komt me erg bekend voor..