Wie kent Amor?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Wie kent Amor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 17:53

Mijn beste vriendin heeft heeeel lang geleden een eigen pony gehad. Ze is nu heel erg benieuwd of hij nog leeft. Hier even een beschrijving.

Het is een palomino-achtige pony, genaamd Amor, De stokmaat weten we niet precies, maar we denken dat hij een c of d pony is/was. Hij heeft zeg maar de kleur van een haflinger maar dan iets lichter. Hij heeft een witte bles en twee witte achterbenen. Hij zou nu ong 21 jaar zijn, misschien zelfs iets ouder. We weten niet welk ras hij is, er zaten geen papieren bij. Hij heeft wel iets van een Welsh/Arabiertje weg.

Ze heeft hem ong. in 1985/86 gekregen. Daarvoor heeft hij bij Marten? in Enschede gestaan. Dat is waar nu manege de Hoefslag is. Hij is rond zijn 6e jaar gecastreerd en heeft daarvoor aardig wat veulentjes verwekt.
Ik weet twee namen van veulens van hem: Sheila en Sunny.
Ze heeft hem ongeveer 5 jaar gehad en hij is toen verkocht aan ene Nicole. Daarna is hij weer doorverkocht aan iemand uit Borne.
Jaartallen weten we niet.

Als iemand iets weet hoor ik het wel, alvast bedankt!
Ik heb wel een foto, maar ik moet nog even iemand vinden die hem kan inscannen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 18:25

Als je de foto hebt is het idd wat handiger om hem te 'identificeren'.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 19:13

Niemand bij wie er zo een lampje gaat branden

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:15

ik ken wel een lichte vos die ook amor heet, voldoet verder wel aan de beschrijving, maar is ondertussen alweer verkocht, stond in de buurt van uden , kan dat? maar laat eerst maar ff foto zien, dan heb je meer kans

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:52

Ik ken wel een c/d pony die amor heet.Alleen die heeft zwarte manen en staart,wel de palomino kleur als vacht.Heb hem of haar 3 jaar geleden voor het laatst gezien,dus weet niet zeker of ie nog leeft.Hij of zij was al aardig oud.