Omar in de lappenmand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 08:55

Ik werd gisteren gebeld. Omar heeft zichzelf opengehaald. Een soort snee van 10 cm in zijn keel. Ze weten niet hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft. Verward Raar beest. Hij heeft nooit wat en nu....
mok
OCD
Een snee.
De veearts heeft het met krammetjes aan elkaar gezet.
Er is gelijk een afspraak gemaakt dat hij gecastreerd wordt. AS donderdag al!!!
Hij scheen vreselijk debiel te hebben gedaan. Ik ging poetsen en toen was hij vreselijk lief. Ik kon 'm zo antibiotica geven en zijn snee insmeren Verward Dat hadden ze nog niet voor elkaar gekregen.
Hij stond wel te stinkmoddern met zijn buurman.
Omar wordt misschien ook geopereerd aan zijn OCD! Maar dat zal nog wel even duren de eigenaren kennende. Valt nog mee dat hij niet al verkocht is. Lips are sealed
Ik mag wedstrijden op hem gaan rijden als hij daar aan toe is. Maar dat duurt nog wel even want Eerst moet alles weer over zijn.......
GRoetjes Petra

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 10:40

A gossie. Arme Omar. Het is wel raak zeg de laatste tijd met hem.
Ik hoop maar dta hij er weinig last van heeft en dat het snel heelt.
Waarom laten ze hem nu trouwens opeens castreren?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 12:29

bah wat balen en hij was zo lief als hengst hopen dat het nu geen sulletje word.

is hij niet iets voor jou als ze 'm weg willen doen?

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 12:32

Wat oliebol zeg!! Omar heeft de laatste tijd idd wel pech zeg, hopen maar dat het snel weer genezen is en ja waarom word hij nu wel opeens gecastreerd??

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 12:49

Astrid (de vrouw van de eigenaar) wil over een poosje het paardrijden weer op gaan pakken. Nu heeft ze nog 2 kinderen met ADHD die vreselijke handenbindertjes zijn.
Ik woon over 2 jaar ook niet meer in moerkapelle en kan 'm ook niet gaan doen.
Omar is heel lief en leuk, ik zou 'm zo willen hebben maar voor een eigen paard ben ik eerlijk genoeg om te zeggen dat ik geen tijd en geen geld heb. Ik zit een keer in de twee weken een heel weekend bij mijn vriend, nu wordt Omar prima verzorgt en losgegooid en is het in eerste instantie niet mijn probleem Verward
Dus dat zij wil gaan rijden (op Omar haar lieveling) is prima te regelen samen met mij. Ik kan ook niet elke dag en zij wil maar 1 keer in de week.
Maar ze wil voornamelijk buiten gaan rijden en met andere paarden. Omar is vreselijk debiel als hij een merrie ziet (ik wist nog niet dat Omar behalve zo lief ook ECHT ENG kan zijn als hij een merrie ziet, hij zat van de week bijna op mijn nek)
Ze zijn er wel een beetje erg laat mee maar omdat hij nu OCD heeft kunnen ze 'm toch niet goed verkopen en houden ze 'm maar (recreatief kan prima).
Ik hoop dat de hengstenkuren wat afnemen maar dat hij verder niet teveel rustiger wordt want dan moet ik 'm denk ik maar duynamietstaafjes gaan voeren ipv biksstaafjes Haha!
We gaan het allemaal wel zien en ik hou jullie op de hoogte!
Kijk niet verrast als ik morgen zeg dat 'ie toch verkocht is want de eigenaar is ERRUG wisselvallig. Ik heb de mazzel dat zijn vrouw 'm erg graag wil houden. Zij heeft echt een band met hem, die ze met geen van de andere paarden heeft.
Verder zijn de mensen heel aardig maar af en toe Lips are sealed

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 12:54

Castreren is een operatie aanzich. Ik zou eerst wachten met goede herstel van de snee voordat hij gecastreerd wordt. Mocht er toch een ontsteking ontstaan in de snee of tgv castreren heb je dubbel pech. Ik zou echt wachten, eerst herstellen dan castreren.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 14:26

De afspraak is al gemaakt (het is btw dus niet mijn eigen paard) en de veearts was bij het paard toen hij de afspraak maakte, ik neem dus aan dat hij wel weet wat hij doet. Verward

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 14:28

Meursink misschien??? Als hij het is kan ik me voorstellen dat hij de afspraak maakt, kijkt niet zo nauw. Maar ja, wat je zegt, het is je paard niet dus wat dat betreft ook je verantwoordelijkheid niet. Succes.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 15:14

Meursing, zou kunnen. Maar meestal roepen ze die voor de simpele dingen. Verward Ze hebben ook nog een echte goeie geloof ik. Maar die is een beetje duur....
Ik zal eens vragen......
Kijk ik heb graag dat het goed gebeurt maar het is mijn paard niet en het is een beetje raar als ik ga zeggen dat ze die veearts niet moeten nemen. Ik kan het weleens vragen, dat vinden ze ook niet erg. Maar verder bemoei ik me er niet zo erg mee, het is mijn paard niet en mijn geld niet.....