paardendames onderelkaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

paardendames onderelkaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 00:10

wat zijn paardenmeisjes/vrouwen onderling toch kl... wijfen!! alleen maar haat en nijt.mannen drinken onderling gezelig een biertje met elkaar maar vrouwen......echt haat en nijt!!! en waarom????

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:13

Echt waar? Dat heb ik zo niet ervaren. Eigenlijk heb ik met praktisch iedereen die ook 'in de paarden zit' gelijk een praatje... (zit ik ook voornamelijk in recreatie en men-kringen, dat zal wel schelen..)

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 00:15

DAT ZOU KUNNEN MAAR VIND JE NIET DAT VROUWEN ONDERLING VEEL VAKER HAAT EN NIJT ONDERLING HEBBEN DAN MANNEN? JALOERS ZIJN OPELKAAR ETC ETC

Tryingagain

Berichten: 119
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:26

Mwa ja, daar kan ik het wel mee eens zijn. Vrouwen denken eerder dat andere vrouwen concurrenten zijn. Of laten dit openlijker blijken dan mannen.
En in het paardenwereldje vind ik dit idd heel erg. Veel verwende meisje/vrouwtjes die denken dat ze beter zijn dan een ander. Ieks!

Samanta
Berichten: 98
Geregistreerd: 07-01-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:44

Mee eens! Vrouwen kunnen inderdaad best bicherig zijn! Als mannen ruzie hebben vechten ze het gelijk uit en dan is het ook over, maar als vrouwen ruzie hebben of elkaar niet mogen dan is het roddelen geblazen. En dat vind ik veel erger. Bij ons op stal is het ook zo echt niet leuk!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:56

Tja, ben nu een week op de stal waar mijn nieuwe bijrijdpaard staat en heb al heel wat te verduren gehad. Met name het meisje wat Nielson hiervoor gereden heeft zorgt voor veel haat en nijt. Niet alleen t.o.v. de overige mensen op stal maar ook richting de eigenaaresse van de manege en mijn persoontje. Was er al voor gewaarschuwd maar heb het al aan den lijve ondervonden. Ik laat mij niet zo snel het bloed onder de nagels weghalen maar dit grietje begint het toch aardig te bereiken.
Maar aan de andere kant zijn er ook hele leuke mensen op stal en daar gaat het om toch?!! Ik richt mezelf gewoon op de positieve mensen en probeer de negatieve mensen links te laten liggen, kost bij dat meiske wel moeite maar ja.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:50

Niet alleen paardendames hoor! Ik ga veel liever met jongens om. Gewoon omdat de meeste dames het niet kunnen laten om achterbaks te zijn. Als je iets te zeggen hebt wat je kunt beargumenteren, doe het dan recht in het gezicht en niet via via Boos!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:20

ow?

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:21

Vrouwen kunnen inderdaad heel achterbaks zijn. Als iemand iets tegen mij heeft, mag hij/zij dat recht in m'n gezicht zeggen. En niet dat ik het via anderen te horen krijg. Maar, vergis je niet in paardenmannen Zal niet de eerste keer zijn dat ik 2 paardenmannen knokkend over de grond heb zien rollen.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:42

Oplossing; gewoon met mannen omgaan, heb je er geen last van.
Mij zie je weinig tot zelden met vrouwen. Tuurlijk heb ik vriendinnen maar ik kies ze uit, niet van die roddeltantes dat zijn meer vage kenissen Haha!

OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:42

idd arno..Knipoog

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:18

vrouwen zijn in het algemeen wat krengeriger dan mannen. Wil niet zeggen dat mannen van die lieverdjes zijn. Alleen is hun manier van reageren vaak anders. Bij mannen zal het eerder uitlopen in een flinke dreun en 9 van de 10 is het dan goed (of ze laten elkaar met rust). Vrouwen stoken veel meer. En proberen op je psyche in te werken. daarnaast halen vrouwen graag oude koeien uit de sloot.

prompter

Berichten: 11087
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:25

Bij ons op stal gelukkig niet, iedereen (man of vrouw) gunt de ander ook wat, en er wordt bij keuringen/wedstrijden/koersen altijd met elkaar meegeleefd. Ik ben echt blij met de sfeer op deze stal!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:35

Mannen zijn wat harder en durven daardoor wat rechtstreekser te werk te gaan. Vrouwen durven dat minder en dat komt eigenlijk tegelijkertijd achterbakser over. Je hebt inderdaad gekke wijven die altijd moeten concureren maar ach, ik kom dat in mijn omgeving toch maar heel weinig tegen hoor. Ik ken over het algemeen toch alleen leuke vrouwen en meisjes waarmee ik het heel gezellig heb. Ik heb om die reden geen voorkeur voor mannen of vrouwen in de omgang, sja, alleen dan bij de paarden zou ik gewoon liever wat meer mannen zien omdat ze zo in de minderheid zijn.
Overigens, ik ben er niet voor als mannen openlijk met elkaar gaan knokken hoor. Dan heb ik liever toch de achterbaksheid van vrouwen.

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:51

de vrouwen/meiden die ik tegenkom lopen vaak over van jaloezie en haat en ellendigheid inderdaad. terwijl dat in mijn geval echt niet nodig is hoor. maarre ankie je woont vlakbij ! kom eens een biertje halen Lachen ik ben over het algemeen heel gezellig hoor en ik kan er goed tegen als andere mensen iets bezitten wat ik ook graag wil ! ik heb regelmatig ruzie gehad met vrouwen (tot vechten aan toe) maar waarom ?? ik zie er redelijk leuk uit, ben getrouwd met een kanjer van een man heb een superlief zoontje een hond en een prachtig paard.........dat zal het zijn........

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:54

Ik vind vrouwen in het algemeen ook krengeriger en achterbakser dan mannen. Ik heb wel een paar vriendinnen maar veel meer vrienden. Zit in een echte jongens-klas(12 jongens en 2 meiden) en trek ook buiten school veel meer met jongens op. Dat is meestal gewoon veel gezelliger vind ik.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:55

vrouwen zijn misschien achterbakser maar ze hebben ook meer empathie dan mannen. En dat is weer een pluspunt. Nee, ga vrouwen niet af zitten kammen. ZE hebben hun voor en nadelen, net als mannen.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 15:53

Vrouwen KOMEN krengeriger over. Als een vrouw iets zegt pikken mensen dat minder snel dan dat een man iets zegt. En helaas nemen vrouwen commentaar heel vaak persoonlijk op. Kijk maar naar de ruzietjes hier op bokt. Need I say more. Ik weet er alles van ben ook maar vrouw Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:17

ik denk dat daar wel iets in zit wat je daar zegt lisette. MAar van vrouwen wordt zowiezo van alles minder gepikt. Als een vrouw grof is, vinden mensen dat erger dan wanneer een man dat is. Als een vrouw in een bestuurlijke functie haar autoriteit gebruikt om iets er door te drukken, is ze een kenau, en een man doet dan zijn werk gewoon goed. Vrouwen worden veel harder veroordeeld, en dat zie ik ook hier op bokt, in deze topic bijvoorbeeld.

En wat ook zo is, vrouwen pakken dingen wel persoonlijker op, kunnen minder goed relativeren op dat punt.

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 17:20

Ik kom het vooral op wedstrijden tegen, jezus zeg wat een haat en nijd is het daar. Zelfs succes wensen wordt niet erg gewaardeerd, laat staan een gezellig babbeltje maken met een onbekende. En als ik nou nog concurrentie was, alsof ik ze allemaal voorbij rijd met mijn eigenwijze haf Knipoog. Zal wel voor een groot gedeelte zenuwen zijn denk ik....Lachen
Zo heb ik er weinig last van, behalve dan de menigsverschillen met m'n zusje, maar dat kent iedereen toch wel denk ik......Lachen

yourangel

Berichten: 120
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 18:14

Oeeeeh, daar ben ik het zoooo mee eens! Nou ja, het is natuurlijk niet altijd zo, maar over het algemeen....pffff. Kom je op een manege aanzetten, kijkt iedereen je echt aan met zo'n blik van; wat doet zij hier?! En als je geen ontzettend mooi eigen paard hebt tel je al niet mee! Als je wél een eigen paard hebt wordt je van alle kanten bekritiseerd! Nou nou, wat een gezelligheid....
Geef mij maar een gezellige, roddelvrije manege Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:19

helemaal mee eens Haha!
vrouwen kunnen ook zooo moeilijk doen Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:25

Ja echt erg...
Als je op wedstrijd gaat.. Pff zo verschrikkelijk die haat en nijd daar!
Ik heb het gelukkig niet. Ik ben ook niet snel jaloers gelukkig. Haha!
Maar er zijn mensen.. Pff.. Scheve mond
Ik heb wel eens gehad dat ik aan t losrijden was, en het was ontzettend druk en ik kon geen andere kant op, en raakte met mijn been het been van een ander meisje.. "Kijk uit k*twijf!" kreeg ik gelijk naar me toe gesmeten.. Lips are sealed

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:02

mmm ik hoor toch ook bij het vrouwelijk geslacht en moet helaas
toe geven dat ik ook best een b*tch kan zijn en ook wel eens
lekker kan roddelen bij ons op stal is het heel gezellig hoor maarja
er zitten ook hele walgelijke tussen, ik kan met iedereen vrij goed
opschieten en als ze over me l*llen vind ik het ook niet er hoor
heb een hele gladde rug!!

maar op wedstrijden zie ik het wel eens ja die haat en nijd dat snap ik niet hoor ik kijk graag naar andere paarden en vind het heel leuk om
met die mensen een gezellig praatje te maken !

maar je hebt dus volkomen gelijk!!!!!!!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:22

Nou ik vind het wel meevallen hoor, heb nog geen problemen gehad ...