Ene dag wel, andere niet...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Ene dag wel, andere niet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 09:29

Waarom is dat toch? De ene dag rijd je heerlijk en gaat (bijna) alles zoals het moet, en de dag erop kun je je paard wel wurgen! Eergister had ik les en liep Jorden echt heerlijk. Lekker voorwaarts, mooi nageeflijk en hij deed alles en gister dacht ik daar lekker op door te kunnen, maar mooi niet! Ik heb er gewoon een half uur over gedaan om het paard goed in galop te krijgen! Nu lag dat waarschijnlijk meer aan mij dan aan hem, want als het niet direct goed gaat, ga ik allemaal gekke dingen doen, zoals voorover kukelen, klemmen met je benen etc, maar toch... Om jullie nog even gerust te stellen: Natuurlijk heeft hij nog wel een stuk goed moeten galopperen voordat hij terug ging op stal Vandaag is zijn min of meer standaard vrije dag, dus ik ben benieuwd hoe het donderdag dan weer gaat...

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 09:40

ik denk dat iedereen dit wel kent!
ook je paard heeft wel eens een off day. en dat moet ook wel kunnen vind ik.
je kan moeilijk van hem verwachten dat hij altijd maar zin heeft om super zijn best te doen voor je.
maar ik snap dat je "groei" wilt zien in je training.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:13

Ook paarden hebben wel eens geen zin om te werken, net als wij.
De kunst is om ze dan toch te motiveren hun best te doen Knipoog

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:02

Als je de ene dag heerlijk gereden hebt moet je niet "met het gevoel van dat gaan we weer doen" eropstappen. Je paard heeft net als wij iedere dag een ander gevoel. Ik stap er iedere dag op met we zien wel hoe we vandaag rijden, dan valt het altijd mee

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:23

Misschien had je paardje wel spierpijn van de dag ervoor?

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:24

ook paarden zijn soms slechtgezind Lachen

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 13:04

Ach ja, het is allemaal waarschijnlijk ook minder erg dan het nu lijkt en we eindigden ook wel goed, maar ik baalde wel even. Maar goed, dat is meestal als je niet lekker rijdt...

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:06

die dagen kent iedereen. en dan baal ik inderdaad ook heel erg. maar ja zelf werk ik ook niet 365 dagen per jaar hetzelfde dus dat kan ik ook niet van mijn paard verwachten. sosm als het echt niet gaat dan denk ik... dan maar lekker even ontspannen buitenrijden . morgen is er weer een dag.