Helicopter is een heer in het verkeer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Helicopter is een heer in het verkeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 23:00

Nou vandaag kwam het er maar eens van, ik vond dat ik maar eens naar buiten moest gaan met Wjukkel.
Ik ben al niet zo'n buitenrij-held, in het begin vond ik het leuk met Ilet maar die begint steeds meer nare kuren te vertonen dat ik het niet zo'n veilig idee vind om met hem naar buiten te gaan. Nou Jaike is de draak van stal en die vind het pad langs ons huis al eng dus daar hoef ik ook niet mee naar buiten, kun je nagaan hoe vaak ik buitenrij Haha!

Wjukkel keek verbaasd naar de schuur toen we er langs liepen, maar heel mans stapte hij het erf af op naar de gevaarlijke mensenwereld Cool
Ik zat in het begin best een beetje gespannen maar hij stapte rustig op zijn dooie gemakje verder. We kwamen van alles tegen natuurlijk, het zal niet zo zijn. Auto's, vooral auto's die heeeeel hard reden en dan zo'n verschrikkelijke uitlaat er onder hebben. Fietsers, brommers, een touringcar, hardracende trekkers met een grote stofwolk achter zich aan, een volkswagen die vlak langs mij ging met een gangetje van 80 km per uur terwijl ik net om een auto heen rij die langs de weg stond Boos! Maar Wjukkel was heel cool ik kon hem zelfs aan het lange teugeltje sturen, hij vond alleen een sproeier een beetje raar die midden in een slootje omhoog sproeide Haha! maar verder werd hij er niet warm of koud van.
Conclusie, ik heb een leuk paardje gekocht *LOL* OK dan!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:13

Wow wat leuk!
Goed zeg... Ik zie het mezelf nog niet nadoen met Idie...

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:15

Lekker Barb, heerlijk als je met dit weer gewoon een beetje langs de weg kan flierefluiten. Wanneer ga je de zwemkom bij ons onveilig maken met hem?

Jet

Berichten: 11994
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:21

Leuk dat Wjukkel zo verkeersmak is, misschien kan hij het de anderen dan wel leren Knipoog . In elk geval is buitenrijden erg leuk, met Marlou moet ik het nu bij mijn "nieuwe" stal nog steeds gaan doen, maar dat zal er binnenkort wel van komen, het begint stees meer te kriebelen. Alleen heeft ze het niet zo op trekkers en daar hebben we er hier meer dan veel van Scheve mond .

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 23:35

Jet: moet ik het met Wjukkel voor komen doen Schijnheilig ik bedoel: hoe je langs een trekker moet lopen zonder er bang voor te zijn Haha!

Marja: waar zit die zwemkom bij jullie?? tuurlijk wil ik die een keer proberen *LOL* *LOL* *LOL*

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:43

Leuk Barb! Lekker gevoel is dat he, had ik ook met de schimmel, die is ook zo relaxed, een hele opluchting na mijn vorige beesje, die iedere keer als ik langs de weg ging op z'n achterpoten ging staan...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:24

Wjukkel strikes again! Extreme duivel
Haflingers zijn gewoon cool! Tong uitsteken

Fijn dattie zo braaf is buiten, veel (buitenrij) plezier nog! Haha!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:27

Wanneer kom je met Wukkel naar Heiloo dan kunnen we een flinke duinrit gaan maken OK dan! .

Misschien zaterdag de 23ste ofzo Schijnheilig of de 31ste misschien heeft Nuv dan ook nog zin om mee te gaan. Gaan we naar het duin i.p.v een terassje pakken

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 16:52

Ja, de 31ste is een goed idee! Kom jij me ophalen Barbje? De 23 ste kan ik niet want dan moet ik werken.....

Had jij dan niet wat anders Sonja?? Schijnheilig

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 18:28

Nuv schreef:
Ja, de 31ste is een goed idee! Kom jij me ophalen Barbje? De 23 ste kan ik niet want dan moet ik werken.....

Had jij dan niet wat anders Sonja?? Schijnheilig


Geen idee moet ik even in mijn agenda kijken. Nerd