120 gulden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 14:24

Vandaag mijn vierde dressuurwedstrijd gehad en 120 gulden gewonnen!

De dag begon wat rampzalig, we hadden ons mega verslapen (zouden om half zeven op, maar werden pas om 8 uur wakker Gaaaap). Dus supersnel alles in de auto gegooid, richting stal gereden, Lamanda uit de wei gehaald, op de trailer gezet en naar de wedstrijd gereden. Gelukkig was het dichtbij.

Rond 9 uur waren we op het terrein en we hadden uitgerekend dat ik rond 9.15 moest starten. Had ik mazzel dat ze te laat begonnen waren. Dus redelijk normaal kunnen inrijden.

De proefjes gingen wel plezierig. Lamanda doet altijd haar best en ook vandaag heeft ze me niet in de steek gelaten. Eerste proef 169 en tweede proef 161 punten. In beide ringen de tweede plaats Party!! Party!! Party!!. En aangezien er geldprijzen waren, kunnen we vanavond lekker uit eten gaan Vork

Wat ben ik toch blij met mijn superbokje Lovers

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 15:07

Gefeliciteerd zeg! Leuk voor je
Eh.. lamanda krijgt toch zeker ook wel een overheerlijk hapje? *LOL*

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:03

gefeliciteerd joh!!!
ff zomaar een vraag, welk niveau rijdt je?

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:41

Is alles toch nog goed gekomen ondanks dat je je verslapen had! Haha! Gaaaap
Maar..... Gefelicibokt.
Greetz Tamaar *LOL*

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 19:18

Dus jij start binnenkort ook L1? Dan komen we elkaar vast nog wel tegen! In oktober begin ik weer. Ik geloof dat Vries tegen die tijd op het programma staat...

Maar... echt hartstikke goed, twee tweede plaatsen!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 19:44

Waar heb je gestart? In Peize?
Dan hadden we een Meeting kunnen hebben nl. Frusty
......
Maargoed, wij Drentse bokkers gaan elkaar ongewtijfeld nog wel tegenkomen op de wedstrijden!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 19:58

Vergeet de Frieze en Groninger bokkers ook niet....

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 00:07

Ja, het was in Peize!!! Dat had ik kunnen bedenken, dat er dan meer bokkers aanwezig zouden zijn. Ik was echt niet wakker Gaaaap

Heb jij ook gereden Rieja? En honeybee? Hadden we inderdaad elkaar eens kunnen ontmoeten. Maar we zullen elkaars concurrenten nog wel worden tijdens de wedstrijden }>. Ik vind zo'n wedstrijd altijd megagezellig. Kom allerlei mensen tegen van de manege waar Lamanda voorheen stond, van mijn club en de pensionstal. En per 1 oktober gaat Lamanda verhuizen naar een nieuwe pensionstal, dus komen er weer nieuwe mensen bij Pling

Kitty, ik ga volgend jaar L1 starten. Ik rijd in principe niet in het binnenseizoen, Lamanda is 's winters altijd wat stijver (atrose-achtig). En ik vind mezelf daar nog niet klaar voor, maar ik kan ook niet lang meer doorrijden in de B. Het gaat echt veel te snel. Ik heb nu na 4 wedstrijden 9 winstpunten, 6 linten en 5x een geldprijs. En dan te bedenken dat we 1,5 jaar geleden op het punt stonden haar af te maken...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 09:44

Wat gaaf dat het nu zo goed met haar gaat! Super! Dan komt er toch veel meer uit zo'n paard dan dat je eerst dacht!
Heeft ze speciaal beslag waardoor het zo goed gaat?

Ik hoop in het nieuwe zomerseizoen toch wel de L1 uit te zijn... Schijnheilig (Goh, heb net één wedstrijd gehad en ik had er één winstpuntje)
Ik ben inderdaad op dezelfde manier als jij door de B heen gekomen. Drie keer eerste (169, 171 en 174), een keer tweede en een keer zesde ofzo (mijn eerste wedstrijd)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 20:25

Ik heb zelf nietgereden (ik was ingeschreven maar heb me afgemeld, ik had geen zin in een modderbad, bleek het een superterrein geweest te zijn Boos! ) maar m'n broertje heeft wel gereden, in de B bij de D-pony's, 149 en 173 punten, en 1 tweede prijs.
Groot verschil tussen de punten natuurlijk, de man die de 149 gaf ken ik, die jureert wel reëel. Toch vreemd.
Ik ben van mening dat er mn sinds de nieuwe proeven af en toe érg hoog gepunt wordt in de lagere klassen (niet dat ik hem z'n punten niet gun hoor)

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 23:32

Jammer Rieja, het was inderdaad een super mooi terrein. Erg fijn om te rijden en absoluut droog. Ik vind dat ook raar, als er zo'n verschil in de punten zit. Bij mij is het nog niet voorgekomen en ik sta ook altijd in beide ringen ongeveer op dezelfde plek. Maar zo goed als Kitty, ben ik niet! Ik vond die tweede plaats al een hele prestatie.

Kitty, Lamanda staat al vier maanden weer op gewone ijzers. Na 1,5 jaar op egg bars te hebben gestaan vond onze smid het proberen waard om ze eronder uit te halen. Wij vonden het doodeng, maar het gaat heel goed Party!! Niemand die haar nu ziet lopen, gelooft dat ze hoefkatrol fase 4 heeft. En met rijden houd ik er ook geen rekening meer mee...