vreemd verzoek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

vreemd verzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 09:54

Ik was dit weekend aan het kijken op een wedstrijd. Een paar meter verder staat iemand die ik vaag ken (omdat ik in een klein dorpje woon ken je bijna iedereen wel) een ouder mannetje.
Roept hij mij opeens:"mevrouwtje....ik heb een verzoek." Ik wordt al achterdochtig.
" Ik zoek iemand die op mijn jonge paard wil zitten." Op jouw paard wil zitten? Rijden of...." nee voor een foto een leuke dame met een beetje pit (ahe daar begint het al) voor een statiefoto.
Oke moet dat dan in wedstrijdkleding? " nee dat maakt niet uit gewoon even zonder zadel op de foto op mijn 2.5 jarige."
Wacht even je wilt dat ik even voor de lol op jouw 2.5 jarige (les reusachtige KWPN-er onbeleerd) gaat zitten?

Nee dank je. Ik ga met mijn 31 jaar niet mijn nek riskeren op een jong paard van iemand die ik nauwelijks ken. En dat voor een lolletje. Straks gebeurd er wat en kan ik niet meedoen aan wedstrijden waarvoor ik al een jaar aan het trainen ben. Trouwens naast mijn baan van 40 uur en zes keer per week rijden kom ik tijd tekort.
Dit vond hij geen argumenten ik durfde gewoon niet volgens hem. best jo als jij dat vindt, ga er lekker zelf op zitten.

Snap je dat soort mensen nou. misschien wordt ik echt oud maar ik ga geen risico's nemen voor zo iemand.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 10:10

Statiefoto moet zowieso helemaal 'bloot', toch? Ik vind het een achterlijk verzoek. Tenzij je niet aan je gezondheid hecht, ga je dus *niet* zomaar op zo'n paard zitten. Groot gelijk dat je het afsloeg! (en voor iemand de me 'mevrouwtje' noemt doe ik hoe dan ook niets...)

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:01

en dan zie je binnen enkele weken op marktplaats een foto staan met : TE KOOP: Zeer braaf paard, net ingereden, kan er ook ZONDER zadel op'rijden' Haha!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:05

gelijk heb je ik zou het ook niet doen.. je heb van die mensen daar kan ikme zo aan ergeren

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:08

beetje rare ventje! Ik had 't denk ik ook niet gedaan, stel je voor dat er idd iets gebeurt was.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:10

Ja, Silleke, dat was het eerste wat ik dacht! Wat een rare vent, dat heeft toch geen enkel nut? En op zo'n jong paard zitten is erg tegen mijn principes. Verder weet je niks en is dat beest zo leip als een deur misschien Lachen

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 13:21

Rare vent. Goed dat je het niet gedaan hebt.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 13:45

Nou wat een rare vent... Groot gelijk dat je dat niet gedaan hebt. Vind het idd wel een beetje wat silleke zegt... Waarom zou hij een wild vreemde op zijn paard willen hebben voor een foto?

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:51

wat raar :S ik had het ook niet gedaan hoor
en het paard was pas 2,5.Alleen daarom al had ik het niet gedaan maarja.
Maar goed dat je het niet hebt gedaan Lachen

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 16:09

silleke schreef:
en dan zie je binnen enkele weken op marktplaats een foto staan met : TE KOOP: Zeer braaf paard, net ingereden, kan er ook ZONDER zadel op'rijden' Haha!


Dat dacht ik dus ook he! Rare mensen bestaan er toch... Boos!

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:37

ik vind deze verhalen heel leuk, heb me rot gelachen.
he mevrouwtje ik heb ook een paard die niet wilt lopen wilt u daar even op zitten?
(mijn zoontje's hobbel paard) dan kan ik een Cheese! maken.

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:37

Wat een rare vent zeg. Ik zou hetzelfde gedaan hebben als jou hoor

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:48

Idd een beetje raar verzoek, maar je moet hier gewoon de humor maar van in zien *LOL* !!
Ik had het trouwens ook niet gedaan hoor ! "Mevrouwtje" Rolleyes Haha! !!