Ben toch zo trots op mijn Udinneke!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 18:08

Vanmiddag tussen de buien door even met haar geoefend. Voetjes geven, vaststaan, stappen en halthouden en iets nieuws: terug!
Nou had ze dat natuurlijk al een paar keer meegemaakt als ze bijna op mijn tenen stond of gewoon in de weg.
Maar nu bewust, terug gezegd en een klein beetje druk op haar borst. Eerst keek ze heel verbaasd naar mijn hand op haar borst en deed netjes een stapje naar achteren. Na een paar keer had ze het al in de gaten!
Kan ik zoooo intens van genieten. Een klein paardje opvoeden..... En dat ze dan ook nog luisterd...
Op zo'n moment ben ik echt heel trots op mijn vrouwtje!

Het is ook eigelijk maar zo iets doms, zo iets kleins wat (bijna) ieder paard kent. Maar toch, wilde het even vertellen hoe trots ik ben!



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 18:59

Heb je haar dat geleerd Kim? Of doet ze dat uit zich zelf?
En als je het haar hebt geleerd, hoe deed je dat?
Udinde staat wel heel veel los als ik met haar bezig ben, borstelen bv. Dan staat ze gewoon naast me en blijft lekker stil staan. Niet geleerd, doet ze zelf, omdat ze het zo lekker vind om aandacht te krijgen.
Als ik dan dus wegloop, loopt ze me achteraan. Heel schattig, maar goed, niet altijd praktisch Haha!
Als ik haar vastzet blijft ze natuurlijk wel braaf staan.

Ik wil binnenkort de beide oude merries vastzetten in de wei en haar eens meenemen buiten de wei. Kijken hoe ver ik kom en of ik een rondje alleen met haar kan wandelen....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, Ceffyl, desireeee_x, IASCrawler, lina1998, sterregoud, Vagabondo, xSimonee en 122 bezoekers