voor stresskikkers

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

voor stresskikkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 09:15

bedankt stress-bokkers en lage bloeddruk-bokkers. OK dan!

jullie tips hebben wel geholpen. *LOL*

begon al met vervoer. m'n ma moest rijden. ze heeft nog nooit met een van gereden. gelukkig moest ze enkel op banen met max 50 km/uur rijden en was het niet ver.

der aangekomen vond ik m'n commandant nergens. Boos! hoe laat moet ik nou rijden? gelukkig wist ik m'n ring al en ben ik het snel aan de jury gaan vragen.

zo vroeg al? nou, ja bijna tijd om op te zadelen.
dan inrijden. ging lekker, geen lage bloeddruk, suiker normaal, paard goed, hmmmm super.

m'n voorlezer ging vragen of ik kon binnenkomen. nee, we zijn aan het uitlopen, nog 3 man. tijdje later zelfde vraag, het antwoord? nee, nog 2 man. Verdrietig
ok, 5 man later.
(begon me al wat druk te maken : Haha! stel je voor dat m'n bloeddruk gaat zakken, .....) maar voor ik me kon druk maken verscheen m'n nicht en speelde ze effe voor mental coach, liet me nog wat oefeningen doen, ja hoor, het zat goed. *LOL*

proef gereden. ging net. kreeg een proficiat van de jury, maar jah, er moest mss nog 15 man achter me binnen, dus.....

wachten op de uitslag:
joepie , 1e => ik mag naar L 2!!!

parade was verlaat naar 4u.
eerst het gebed, uitslagen achttallen , viertallen. dan individuele dressuur.
ok, ik mocht naar voor, schaal in ontvangst nemen, medailles ,.....
daar stond ik met 9 medailles (een voor mij, de rest voor het achttal) en een schaal.
na een ererondje voor de achttallen en viertallen, een ererondje voor individuele dressuur, de .........kurketrekker!

oh jee, snel die schaal afgegeven, want ik had m'n handen vol!

nou ik ben super blij, en ik kan met een 'gerust' hart naar m'n herexamens nou. m'n seizoen is goed Haha!



caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 08:42

wat ik geprobeerd heb:
zoute drop en veel cola. (voor bloeddruk en suikergehalte)

daarnaast heb ik s'morgens zo van die koeken gegeten die vele trage suikers afgeven.

voor het rijden, (kreeg een tip van een club-genoot) een klontje suiker opzuigen. (eentje voor mij, eentje voor m'n paard Haha!)

goed opgelet op m'n voorbereiding: check, alles bij?

geen koffie-tabak-alcohol (doe ik anders ook niet hoor)

en nuchter proberen blijven. gelukkig had ik voor ik de ring binnenmoest nog 5 minuutjes 'les' van m'n nicht die me rustig en aan het rijden kon houden.

en het werkte!
ik had enkele 6en en de rest 7's en 8en.

8en voor aanspringen in galop - middengalop - halsstrekken en middendraf.

wel maar 6 voor de volte (was te groot, oepsie)

maar ik vond het een keurige proef. en had 180 punten.

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 13:42

ha, dat werkt hier zo niet jacksel.
der is een tijd geleden een topic geweest waar ik alles eens op een rijtje gezet heb hoe het eraan toegaat.

in de zomer: 1e : je mag over.
of je nu 1e bent met 140 of 210 punten, maakt niet uit Haha!

nou ja, als je steeds 2e of 3e bent met in de 180 punten ofzo is dat wel frustrerend.

op het eind van het seizoen worden je winstpunten wel geteld
(1e = 10 punten, 2e = 8p, 3e = 5p, 4e=4p, 5e=3p, 6e=2p, 7e = 1p)

dus alle wedstrijden samentellen.
daarvan mogen de beste naar het provinciaal en daar mag 1 combinatie per 15 over.

dus van heel de provincie samen: mogen der bvb 60 naar het provinciaal voor L1, dan mogen daar (60:15=4) 4 combi's naar L2

in de winter zit het systeem nog anders, maar daar heb ik niet echt zin in om dat eens over te typen, ga maar eens in de zoekfunctie neuzen, hoe het er bij het LRV aan toegaat. (hrov is nog iets anders)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, dioni, La_Lune, maitestar23, Mark0919, rien10, sterregoud, vilheide en 41 bezoekers