honey en jamaica uit elkaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 18:23

Omdat Honey's manen en staart ondanks gebruik van anti bijt spul dusdanig toegetakeld zijn... En naar aanleiding van http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=15&4 hebben we (ik samen met stalhouder) besloten ze uit elkaar te halen.
Honey's manen zijn plaatselijk 10 cm korter, Honey's staart heeft nog 1 lange pluk, de rest is zeker 30cm (ik gok zelfs richting de 40) korter Huilen
Ik kan echt wel janken, haar mooie manen, haar mooie dikke, lange staart, helemaal naar de stinkmodder!!!
Ik zal morgen wel ff foto's maken.....
Honey staat nu bij Dominique en branca, waar ze al eerder stond. Jamaica staat helaas alleen omdat de stalhouder anders vreest voor de staarten van zijn eigen paarden.
Ook de stalhouder (die altijd heel erg te spreken is over honey) vind het heel zonde...
En ik baal als de ziekte....

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:45

Balen zeg Boos! . Ik heb trouwens ook wel eens gehoord dat men sambal Verward op de manen en staart smeerden, en dat ze er dan ook af bleven. Hihi, Jamaica in de fik Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:46

kop op joh..
wat vervelend

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:50

He wat vervelend nou.
Het komt wel goed hoor!
Mijn paardje heeft ook een hele poos aan manen en staarten gegeten en die doet het ook niet meer.
Mijn paardje is naar mate hij ouder word over gegaan.
Greetz Tamaar

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 20:19

mmh heeft ze niet last van verveling ??

Hoeft niets te maken met de hoeveelheid aandacht die jij haar geeft hoor. Maar dat ze het doet om NOG meer aandacht te vragen Verward .

Vindt het wel errug triest dat Jam nu alleen moet staan is niet goed voor een beest van 2 jaar. Zou toch maar eens naar een andere oplossing gaan kijken dit is niet best voor haar *LOL* .

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 20:22

pris!!! Denk erom! Ze heet geen Jam!!!! Haha!

Ze staat niet alleen hoor, ze staat gewoon tussen de paarden, waar ze over de draad ook bij kan, alleen ze kan er niet helemaal bij zeg maar.
Ik zou niet weten waarom ze zich zou moeten vervelen

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 20:27

huh ??? ff heel oftopic, maar waarom staat er achter al jullie namen Manda ????? Verward Verward Verward

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 20:28

o nu is het al weg ??? Ik snap der niets van Verward Verward Verward echt waar, er stond in een heel dun schrift Manda zo achter al jullie namen Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Ik snap der niets van Huilen Huilen Huilen Huilen

BTW Jammer van honeys staart en manen, ik hoop voor je dat het snel weer aangroeid

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 20:49

Balen, ook jammer voor jamaica, maar ze zal het vast wel overleven Haha! en ik hoop dat honeys manen en staart weer een beetje goed aan groeien.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 09:41

Hertshoorn olie of zoiets kun je bestellen bij de paardendrogist, daar ben ik onlangs achtergekomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 10:35

Zwaar off-topic, maar ik vind Jam wel leuk,kun je d'r Jammie noemen *LOL*

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 13:26

Wat jammer van Honeys manen en ook sneu voor Jamaica dat ze geen weidegenootje meer heeft. maar goed, als je wil dat Honey nog een beetje staart en manen overhoud zal er wel niets anders op zitten en wie weet gaat dat manen happen van Jamaica nog wel eens over. Hoop ik voor je!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:30

Bij een koppel dominante paarden zetten help misschien ook wel.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 17:19

Sneu voor Jamaica dat ze nu alleen moet staan, maar er zal nix anders op zitten he! En wat jammer van Honey's manen en staart zeg! Scheve mond\ Ik hoop dat het staart en manen eten van Jamaica snel over is zodat ze weer bij andere paarden in de wei kan!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 19:07

He wat balen.. ze waren zo mooi... Verdrietig
Ik zou Mysty wurgen als ze Pinky's manen en staart iets aandeed }>
Maar ja, denk maar zo, het groeit weer aan...