Ik heb (voorlopig) een verzorgpaardje :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Ik heb (voorlopig) een verzorgpaardje :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 15:10

Met de nadruk op paardJE LOL. Het is een paard van ik denk 1.70 m en hij heet oscar. Hij staat alleen te koop vandaar dat ik zeg voorlopig. tot dat hij verkocht is mag ik er alles mee doen wat ik wil en zo vaak als ik wil.

Ik was daarstraks even langs geweest en het is 15 minuutjes fietsen. Ik heb even gelongeerd, en dat deed hij ook heel erg braaf. Alleen op de rechterhand af en toe wat kloten, maar meteen laten zien dat ik daar niet van gediend was en dat ging toen ook al vrij snel goed. Hij heeft echt een lekker achterbeen gebruik Tong uitsteken... eerst reed er een andere vrouw op, en die heeft er mee bijna tot het m2 gereden en vroeger werd er vooral mee gesprongen...

Dinsdag ochtend ga ik weer Haha! en dan zal ik ook wat foto's maken Tong uitsteken

JIPPIE BEN BLIJ Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 15:23

nee helaas, als ik een paardje zou kunnen kopen dat had ik dundee al een aantal maanden in mijn bezit Boos! bovendien heb ik daar nooit genoeg tijd voor als ik mijn vwo diploma wil halen en dan ook nog eens dierenarts wil worden. Nee laat mij maar lekker paardjes van andere verzorgen, en als ik dan later dierenarts ben (als dat lukt natuurlijk) dan koop ik mijn paardje wel Knipoog

Maar er staan daar nog een hoop meer paardjes, dus als oscar weg is is daar nog genoeg te doen. Bovendien staan daar in de omgeving nog een hele hoop paardjes waar ik ook nog kan proberen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 15:32

alles Haha! wat ik wil... en zo vaak als ik wil.. Of ik mag buitenrijden weet ik trouwens niet Gaaaap toch maar eens vragen Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 15:38

nee... ik werd op dit paard gewezen door ene ruud. Zijn vriendin reed dit paard, hij stond ook bij hun en zij reed ook 2 andere paarden. Maar die vrouw is halsoverkop naar turkije vertrokken.. en hem in de steek gelaten.. nu is het paard dus bij hun terug.. en ik mag die nu dus verzorgen Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 18:05

ik heb van die ruud alvast een foto gehad Tong uitsteken

Afbeelding

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 18:11

hij is nu alleen wel een stuk donkerder vind ik.. maar wel heel leuk beessie... ik kan niet wachten tot woensdag Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 19:35

Sting schreef:
Nou maar hopen dat ze hem aan jou verkopen Haha!


Tja helaas geen geld en geen tijd voor

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, c_alsemgeest, cariena1, Em_, Poezebeest, StalNollie, sterregoud, SusanH, Umeo, Vagabondo, Vitas, xRooss en 99 bezoekers