Vanmiddag 16.00 Derby van Hickstead op BBC2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Vanmiddag 16.00 Derby van Hickstead op BBC2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 14:46

Vanmiddag 16.00 Derby van Hickstead (springen ) op BBC2 Lachen


mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 17:22

Ja, Peter Charles en Corrada waren echt gaaf! OK dan! Jammer dat het paard verkocht wordt...
Ik zou echt nooit van die wal af durven!

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 17:31

O ja, en ik wil niet betweterig klinken hoor (niet dat ik het beter zou kunnen door zo'n parcours Bloos Haha! ), maar ik vond wel dat een stel van die paarden slecht aan de hulpen stonden, behalve de laatsten dan. Nog meer mensen die dat gezien hebben?

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 22:18

Ja, die is 1.60m. (Niet te geloven dat een pony van 1.48 (Stroller van Marion Coakes) de derby een keer gewonnen heeft! )Er waren een paar paarden waarvan ik dacht dat die toch behoorlijk aan het doorscheuren waren terwijl de ruiter toch duidelijk de hulpen gaf dat-ie terug moest. Niet allemaal hoor... anders waren er wel doden gevallen geloof ik. Het aantal strafpunten loopt al gauw sneller op in een derby als in een normaal parcours.

Ik ben ook een paar keer in Hamburg geweest om de derby te kijken, echt heel gaaf! Daar hebben ze net zo'n wal (iets minder stijl geloof ik), ook met zo'n enorme hindernis er vlak achter. Petje af hoor!

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 13:58

Cittemee schreef:
Ik heb echt diep respect voor paarden die voor hun ruiter van zo'n wal afgaan hoor
Er was ook een knul van 20 jaar met het paard van z'n vader als ik me niet vergis , die jongen reed wel vriendelijk! OK dan!


Dat was Robert Whitaker denk ik, die is nu al zo goed!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benita, DDDara, Esperanza, ikkedus, Jet_33, Mark0919, Mila17, MissMarije, MissSicarius, Nalonyda, sterregoud, tienus63 en 32 bezoekers