Shay gisteren naar de keuring geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Shay gisteren naar de keuring geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 14:24

Halllo allemaal ,
Gisteren ben ik met Shayla naar de Tinker keuring in Houten geweest.
Vrijdag om half 4 zijn we begonnen met poetsen en wassen. Ben 's anvonds nog een keer terug geweest om alles af te maken en in te pakken Haha! Gisteren ben ik om kwart voor 6 op gestaan Gaaaap , brood en drinken gepakt en op naar Shay. Wonder boven wonder was ze helemaal schoon gebleven YESS !!!!! Nog een keer terug naar huis geweest omdat ik m'n entboekje was vergeten. Tong uitsteken We zijn om half 8 richting Houten vertrokken en om 8 uur stonden we daar. Eerst naar het secretariaat om de hoofdnummers op te halen. Toen in de stallen wezen zoeken naar Angeli maar die was er nog niet. Dus eerst Shay maar uitgeladen en ja hoor , in de trailer gepoept en omdat ze meestal een beetje bang is in de trailer , had ze d'r staart tegen d'r kont aan geknepen , resultaat : heel d'r kont weer vies Huilen Toen ik eenmaal een stal voor d'r had gelijk een spons gepakt en alles weer afgewassen , toen het helemaal droog was gepoetst en gelukkig niets meer te zien ! *LOL* We moesten om 10.21 uur bij de veearts staan , stokmaat gemeten (1.49 m) foto's gemaakt en ze bleef braaf stil staan. Toen naar de veearts om leeftijd te bepalen , blijkt ze een jaar ouder te zijn dan ik dacht ! Verward Of tewel ik had tijd van 3 minuten ineens een 5 jarige Tinker in plaats van 4 ! 1 groot voordeel , we kunnen nu meer gaan trainen ! Tong uitsteken Gangen enzo waren goed , ik kreeg zelfs nog een opmerking dat ze goed was afgericht Bloos , omdat ze 1 van de weinige was die ging draven zonder dat ze opgejaagd werd met de zweep. Toen werd het wachten tot het kwart voor 2 was (alle was een beetje ingelopen) dus in de tussen tijd nog even naar de andere Tinkers gekeken , wat zijn ze toch allemaal leuk ! Vooral die veulentjes. Ook in de tussen tijd veel gepoetst, niet dat het veel nut had , maar het is het idee he ? Knipoog Toen ben ik rond 5 over half 2 naar de voorring gegaan en toen werd ik nog zenuwachtiger dan ik al was. Nagelbijten / Gniffelen Toen Shay eenmaal aan de beurt was stond ik helemaal te trillen op m'n benen Hyper! Maar ze heeft heel goed d'r best gedaan OK dan! Het uiteindelijke resultaat was een 2de premie met 133 punten , voor d'r exterieur had ze een 6 en een half (de bovenlijn was nog iets zwak , maar met training werd dat beter) voor d'r stap had ze ook een 6 en een half , voor de draf had ze een 7 . Dus ik ben best trots op m'n paardje. Lovers Ik wil d'r volgend jaar weer in laten schrijven , en in de tussen tijd lekker trainen met d'r ook aan die boven lijn natuurlijk en volgend jaar , wie weet hoe het dan gaat ? Ik ben in iedergeval al heel blij met deze resultaten ! *LOL* Volgens een jurylid was onze groep een kwalitatief goede rubriek ! Ik wil d'r misschien wel volgend jaar laten dekken door een hengst die net zulke gangen heeft als haar en dannatuurlijk ook het veulentje laten keuren , maar dat is allemaal in de toekomst. Haha! Ook heb ik nog veel andere bokkers gezien , zoals Snowdon , Peeky , Marjolijn , Pellie , Waterkippie , Kinglover, Chubby en nog veel meer , dus wie ik vergeten ben zeg het maar gerust !
Het was in ieder geval een leuke dag , die voor mij gerust voor herhaling vatbaar is !
Groetjes van Sandra en Shayla

[RIJ-ITP] GGK Tinkerhengst Bowen op z'n eerste wedstrijd
*\o/* Bowen is goedgekeurd voor de dekdienst bij het NSvT en ICS en staat dus ter dekking :D
*\o/* Shayla Nederlands Kampioen Vanner merries 2013 *\o/*

Bedankt voor alles mooie vent we gaan je erg missen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Hieperdi, Mark0919, vicky, Witje2 en 43 bezoekers