Verschrikkelijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 19:59

Wat op die site staat.. Echt verschrikkelijk!! Dat mensen dat kunnen doen!!!

Ik ben vorig jaar in Elst op de paardenmarkt geweest en daar stonden de paarden er redelijk netjes bij.. Ik heb er drie gezien die er slecht uitzagen (we waren er wel laat weet niet of iemand er meer heeft gezien..)
Wel werden echt ALLE shettjes gekocht door een of andere uilenbal (drie keer raden waar ze heen gingen..) En die werden dus ook met zn alle tegelijk in van die hele grote veevrachtwagens gepropt.. Echt zo zielig. Er waren natuurlijk ook die er niet in wilde en die werden dan gewoon aan de staart opgetild (de achterbenen raakte de grond niet meer) en er zo ingesmeten.. Ik zei zoiets van J**** wat zielig blablabla zegt er zo'n vent: Ach waar maak je je druk om? Worden toch allemaal frikadellen

Off-topic:Dit geeft vind ik ook aan waarom niet iedereen maar zomaar een shet moet gaan fokken.. Hier komen ze dus terecht als je er geen goed adres voor vind (en het waren er echt heeeeeeel veel)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bloemetje75, IASCrawler, Mariett, Miran, nick_en_ik, Regenpier, schumiegirl, Spaansepony, Vagabondo en 90 bezoekers