Dierenleed houd niet op :o(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Dierenleed houd niet op :o(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 19:00

Na sinds april onze dobberman Lady onze 2 katten en mijn prairiehondje af moeten geven is zojuist mijn lievelings ratje Nala overleden. Ik kreeg nala 1.5 jaar geleden van onze dierenwinkel omdat ze een midoorontsteking had en daaraan zou sterven. Maar ze kwam erbovenop op een scheef kopje na merkte je niks meer aan haar en ze werd van de 5 ratten die ik heb mijn absoluute lieverd. Ze was zo tam als een hondje luisterde naar haar naam en ging bijna overal mee naartoe. Ze is zelf 1 keertje mee geweest met me naar een muziekhappening hier en door het kabaal heen sliep ze gewoon op mijn arm het was zo een schatje. Ik heb haar een paar maanden geleden nog laten opereren aan een tumor en ook hier genas ze helemaal van. Tot ze daarstraks plots een lam pootje kreeg en rondjes begon te lopen. Dan weet je hoe laat het is. Hersentumor. Nala is net overleden. En weeral zitten wij hier allemaal te janken. Waarom Waarom zo veel op zo een korte tijd is snap het al lang niet meer. Nala ik zal je missen meid en de andere ook. Veel plezier op de bridge met onze andere lieverd tot later meis. Rust zacht.
Quinzy
Nala. Snoepies pikken kon ze goed
Afbeelding
Afbeelding

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 19:06

hey.
veel sterkte, ik heb zelf ook pas 2 van mijn sgatjes moeten "afstaan" maar ze heeft echt een heel goed leven gehad bij jou als ik het zo hoor!
gecondoleerd.. Vriendjes zijn?

kenetty
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 19:09

wat een schatjuh!!!
heel zielig voor jullie daaro...
mijn muisjuh is gister ook net dood gegaan...toevallig
k ook huilen..

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:44

veel sterkte !! ziet er lief uit op de foto's .
(ik zelf heb ook 2 ratjes en eentje daarvan begon te ratelen (longen) enna een tijdje werd het steeds erger..ben naar de dierenarts gegaan..en zei dat ze waarschijnlijk een tumortje bij de longen had zitten....maar heb anti beaotica meegekregen en nu gaat het gelukkig weer goed !! Was toen al helemaal over de rooie..laat staan als ie dood gaat !! Kan daar niet zo goed tegen )

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:48

Jeetje zeg, veel sterkte.
Mijn dwerghamster (bijna 3) vertoont ook hersentumor-verschijnselen, ik denk dat ik haar ook binnenkort kwijt ben.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 20:49

Wat een mooi ratje was ze... Zo te horen heb je ontzettend goed voor haar gezorgd. Ik weet zeker dat Nala een mooi leventje gehad heeft bij jou.
Natuurlijk maakt dat het verdriet niet kleiner... Sterkte. Het is niet niks om een huisdier te verliezen, zeker niet zoveel in korte tijd.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:28

Wat klote voor je!!!!!! Boos! Huilen
Ik weet hoe het voelt om een geliefd dier te moeten afstaan.
Heel veel sterkte.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 22:31

Dank jullie allemaal. Ja we zijn er hier thuis gewoon niet goed van. We krijgen gewoon de kans niet het te verwerken zo snel achter alkaar. Maarja Live must go on zullen we maar zeggen.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:35

Jeetje wat rot voor je, mijn ratje is gisteren overleden. Ze was al ruim twee jaar en volgens mij had ze ook een hersentumor. Ze was opeens slecht ter been en een beetje raar, omdat ze nog goed at en dronk heb ik het nog even aangekeken. De dag voordat ik naar de da wilde gaan voor een spuitje is ze zelf ingeslapen. Verdrietig

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:36

Aaah! Wat erg voor je!
ik moet gewoon janken om je verhaal!
Ze was wel een doorbijterjte! Dat ze er steeds weer boven op kwam.

heel erg veel sterkte! Ach gut

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 22:50

Idd dat was ze echt mijn lieve doorzettertje. Zelf nu wilde ze blijven vechten. helaas heeft ze deze keer niet gewonnen.