Verschrikkelijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 14:32

een tijdje geleden kreeg Gaia hier in belgië gelijk over het gebruik van de videobeelden tegen de paardenmarkt en ze lieten dus de beelden op het nieuws opnieuw zien. die mensen zouden ze in een rolstoel moeten slaan Boos! . ik werd er echt ziek van, was er zo een man en die stopt een shetlandpony (ik dacht dat het een veulentje was). gewoon ergens in een of andere kofferruimte voor vervoer! het arme paardje had daar nog eens niet de ruimte om recht te staan Huilen . en hoeveel keer er maar niet geslaan en gestampt werd om kleine ponys of kalfjes op een veewagen te krijgen, veulens die ruw van hun moeder weggehaald werden en allemaal graatmager en ondervoed.. Verdrietig . voor mij mogen ze die markten verbieden, ofwel moeten er vééél grondiger controles en hogere boetes komen. ik ben zelf wel nooit naar een markt geweest maar ik ben het ook niet van plan. want als ik alleen al op tv die arme levenloze paarden zie heb ik al de neiging die boeren het ziekenhuis in te slaan en al die dieren weg te halen Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, beegee, Bernadth99, Bielsje, BlauweSteen, Cjuan, fnpetter1990, GoogleAdsense, miamivice, MirjamRobin, Poekkie, Vagabondo en 142 bezoekers