rojantha in de nieuwste nrps nieuws

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

rojantha in de nieuwste nrps nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 11:31

het blaadje lag net op mijn deur mat en toen ik hem open sloeg zag ik gelijk een foto van Rojantha op pagina 5 rechts onderin Haha!

eigenlijk was het ook wel logisch dat ze erin zou staan omdat ze de kampioen van de rijpaarden was geworden maar toch is het leuk om je paard (ze is van mijn zus) zo te zien staan met een leuk verhaal erbij en er staat ook nog iets over Pimavera in omdat zij eerste in haar rubriek werd en door mocht naar ermelo.

ik moest het gewoon even kwijt vind het zo leuk!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 11:34

ik zie nu ook dat op pagina 17 ook een paard van een bokker staat ben alleen haar naam vergeten Bloos!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:07

scannen !!

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 12:16

Thirza schreef:
het blaadje lag net op mijn deur mat en toen ik hem open sloeg zag ik gelijk een foto van Rojantha op pagina 5 rechts onderin Haha!

eigenlijk was het ook wel logisch dat ze erin zou staan omdat ze de kampioen van de rijpaarden was geworden maar toch is het leuk om je paard (ze is van mijn zus) zo te zien staan met een leuk verhaal erbij en er staat ook nog iets over Pimavera in omdat zij eerste in haar rubriek werd en door mocht naar ermelo.

ik moest het gewoon even kwijt vind het zo leuk!


Ik zit dus al verd***e 3!!! weken op dat pokke blad te wachten en nu zie jij hem natuurlijk liggen Haha! Haha! Haha! Haha! maar ja we hebben geen scanner thuis, jammer genoeg. Huilen

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:10

ze staat vandaag ook met een foto op de voorpagina van de Paardenkrant!! *LOL* heb je die al gezien?????

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:18

Ik heb gezien in het krantje! Leuk!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 20:24

FlairS staat er ook in, bij bestgaande rijpony's of paarden, weet ik niet precies, is iig op een rechterbladzijde rechtsonderin. Daarnaast staat ook nog een paardje die kampioen was bij de 3 jaar en oudere die bij ons op stal staat, Nirvana S.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 10:16

rhijnauwen schreef:
ze staat vandaag ook met een foto op de voorpagina van de Paardenkrant!! *LOL* heb je die al gezien?????


ja ik hoorde het echt heel erg leuk zou je het kunnen scannen?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 12:36

Thirza"]
[quote="rhijnauwen schreef:
ze staat vandaag ook met een foto op de voorpagina van de Paardenkrant!! *LOL* heb je die al gezien?????


ja ik hoorde het echt heel erg leuk zou je het kunnen scannen?
[/quote]
helaas is mijn scanner stuk, je kunt de foto zo opvragen bij de paardenkrant hoor!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:10

Pas geleden stond er in het Agrarisch Dagblad ook een stukje over die NRPS keuring en daar stond ook wat over Rojantha in, zonder foto btw. Mijn scanner deed ook nogal vaag, dus scannen lukte niet.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 03:57

Op blz 17 is die geweldig mooie schimmel van mij Haha! nationaal reservekampioen (rubriek gewonnen) en volgens het stukje in de Paardenkrant de mooiste van de hele keuring!!

Ik ben zo trots!!

Wat me trouwens opviel in Ermelo aan Ro was dat ze zo LIEF was... top!

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 06:36

Volgens mij stond FlairS er ook in!!! Dat gezien heb!!!

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 13:08

ja flairS stond er ook in.
ik heb rojantha er ook in zien staan.

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 13:45

Ook Saida (:?) van levi stond erin, geloof ik , ik weet niet of ik de juiste namen gebruik

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:58

Missouri schreef:
Wat me trouwens opviel in Ermelo aan Ro was dat ze zo LIEF was... top!


Hihi probeer haar maar eens uit der box te halen als ze je niet kent Schijnheilig Schijnheilig ze is heel eenkennig, maar op de keuring was ze heel lief.

Sil heeft inderdaad een zeer mooi type. heel mooi paard. Ik ben benieuwd hoe ze het onder het zadel gaat doen. OK dan! OK dan! OK dan!

Al ben ik over mijn eigen ongetrainde niet in het spieren staande paardje ook niet ontevreden. De jury was benieuwd hoe ze het had gedaan als ze wel in conditie was.
Maar ik breng haar niet meer naar de keuring hierna. alleen met veulen als het moet (dat duurt nog even). Of bestgaand. dat lijkt mij ook wel eens leuk. Haha!

Wouter24 bewaard de paardenkrant voor mij. ga em denk ik binnenkort wel even ophalen. Haha!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 17:31

Bij Fleur hebben ze haar naam verkeerd gespeld Boos! (Haandpoal ipv Haandpaol) maar ze vonden haar wel een echte sportpony Lovers