Cheyenne ontsnapt !!!! :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Cheyenne ontsnapt !!!! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 18:04

Vanmiddag werd ik door mijn moeder gebeld; ze stond met een vriendin in het weiland van Cheyenne, want ze wilde Yen even showen. Maar ze zag alleen Aron.........geen Yen te bekennen. Toen ze iets verder liepen bleek Yen in het weiland ernaast te staan in haar uppie in het hoge gras Verward helemaal rond gegeten.....

Ik er meteen naartoe natuurlijk en inderdaad....daar stond ze triomphantelijk om zich heen te kijken. Het schriklint van het gehele weiland was nog netjes intact en Aron stond gewoon braaf binnen de linten.... Schijnheilig Ik begrijp er helemaal niks van.....en ik weet toch echt wel zeker dat ik haar gisteren in het afgezette stuk weiland heb achtergelaten Haha!

Er is dus maar 1 optie.....ze moet gesprongen zijn.... ....en dat is dan vast een hele mooie vloeiende sprong geweest want geen paaltje lag om....jammer dat ik dat gemist heb Bloos

Ik denk dat ze best lang daar gestaan heeft.....op zich niet erg, want uit dat land kan ze met geen mogelijkheid ontsnappen. Maar er was geen water....en ik ben bang dat ze toch wat te weinig water heeft gehad de afgelopen nacht/ dag, want eenmaal terug in haar eigen landje stormde ze meteen op de waterbak af....arm ding. Maar goed, eigen schuld....hopelijk heeft ze ervan geleerd.....

Gek beest!!! Clown


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 18:16

ja, ik geef haar geen ongelijk.....hun gras in het weiland is al redelijk kort en ook gelig door de droogte. En dat gras in het land ernaast is mooi groen en nog heel lang (want daar staan geen paarden op).....dus tsja...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 19:46

Nou het voordeel is dat ze zeg maar een afgezet stukje land hebben op een veeel groter stuk land, dat weer goed omheind is met hekken en (helaas) prikkeldraad. Dus ook al ontsnapt ze uit het afgezette stukje...ze zal niet het grote land kunnen verlaten....wat dat betreft veilig dus!!!! Maar het grote stuk land staat nog voor een jaar eten op....dus denk niet dat ze de benen neemt Haha! Maar het zal wel irritant zijn als ik haar iedere dag weer moet vangen..

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 19:50

misschien moeten we het landje even verzetten, zodat ze wat meer gras hebben....maar dan krijgt ze wel een NOG grotere grasbuik Boos!


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 19:56

ja, als dat nu al begint..... *LOL* zou wel leuk zijn!!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 00:11

Jennygirl schreef:
Als ik dat had geweten, dan had ik haar harder aan het werk gezet. ~~}> .
En dan had ik ook niet zelf door dat grote weiland gebanjerd op weg naar de trein. Ik dacht: dat valt wel mee... en toen stond ik opeens tot boven mijn knieen in het gras.

Maar misschien gebeurde het wel per ongeluk. Lag ze te rollen, rolde ze ZO onder het lint door. Nagelbijten / Gniffelen


ja of dat ze gewoon echt op haar knietjes eronder door gekropen is *LOL*

Ik zal kijken wat ik morgen weer aantref Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 22:31

Ja dat weet ik nu wel zeker ja, want ze is dus vannacht WEER ontsnapt Knipoog....madame stond vanmiddag toen ik kwam weer triomphantelijk gras te eten in de naastgelegen weide.....mutsje...Ook nu weer was er nergens een gat of paal om in de omheining, dus het zal weer een mooie sprong geweest zijn *LOL*

Nu hebben we ontdekt dat er nog maar weinig stroom te voelen was in het lint; dus nieuw kastje geregeld en de wei verzet, ze hebben weer meer gras!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 14:14

Nou ik denk dat het "probleem" is opgelost....want Yen stond vandaag braaf binnen de lijnen *LOL* OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Happy16, Heide83, Katootje7791, SunnyHorse, Ubermetrics, vicky en 99 bezoekers