Moons been WEER open

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Moons been WEER open

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:15

Ik ben net even naar Moniek geweest. Twas wel gezellig. Toen ze me zag kwam ze er keihard aandraven (met deze hitte) Knipoog .

Maar toen kwam ik dichtbij en zag ik dat haar been WEER open was Verdrietig . (Hierbij nogmaals mijn dank aan die twee 'paardengekken' die haar een paar jaar geleden het draad in hebben gejaagd, NOT Boos! )

Er zaten alweer allemaal muggen bij dus ik ben maar weer naar de eigenaar gegaan maar die waren WEER niet thuis. Eigenlijk heeft dat ook geen zin want zij weten het ook wel ze doen er elke avond spul van de veearts op Verdrietig .

Ik vind het echt heel zielig voor Moon, maar weet je wat het is. Ze maakt de wond zelf elke keer weer open met haar mond!

Nou ik heb haar nog maar even lekker verwend en veel lang gras gegeven (pfff, ze heeft een heel weiland ook zo leeg! Haha! )

En ik dacht, laat ik haar nou even afsponzen want het is zo warm en ze heeft hele lange manen, maarja, daar was ze alweer bang voor! Zie het voor je: Een enorme Belg die bang is voor een sponsje Haha! !
Met veel geduld is het gelukt om haar hoofd, borst en voorbenen een beetje af te koelen.
De rest mocht niet want dat vond mevrouw eng. Knipoog

Ik hoop dat het morgen weer wat beter gaat met Moon en dat het wat koeler wordt en wat gaat waaien, dan zijn er niet zoveel muggen Scheve mond .

Nou, als er weer nieuws is over my little Moony vertel ik het wel weer!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 23:00

Thanx voor de goede zorgen voor mijn Moon! OK dan!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:30

Jessie88 schreef:
Wow, das erg vervelend! Waar zit de wond ergens? En hoe groot is ie? Veel sterkte met Moon iig en nou moet je haar extra veel knuffelen Haha!


Ok, zal ik doen hoor! Lovers Die wond zit trouwens op haar achterbeen, vervelende plek. Nu kunnen we niet meer met haar naar keuringen (want dat was de eigenaar met haar van plan), erg jammer.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnniekSolana, Flew, frensje, janneke_S, kimwilliam, Muga, noomie1, Pantykous, Rubio, Schrompeltje, xDaylight, xRoossie95, Yinka en 119 bezoekers