YEN vandaag OFFICIEEL ingeschreven voor de keuring

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

YEN vandaag OFFICIEEL ingeschreven voor de keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 09:28

Er is geen weg meer terug....Cheyenne is nu officieel ingeschreven voor de arabierenkeuring op 13 september in Bunschoten.....slik slik slik. Ik heb meteen een stal voor haar geregeld op het terrein daar, zodat ze daar lekker kan staan ipv op de trailer. Kunnen we haar daar rustig toileteren *LOL* en na haar show kunnen we haar daar laten bijkomen en zelf nog wat rondkijken.

Nu hard aan de slag om die enorme grasbuik weg te krijgen Haha! ...dat zal nog lastig worden Knipoog En slimme Yen dacht gisteren "kom laat ik mij eens flink openhalen aan een boomstam" , waardoor er dus nu een heerlijke wond achter haar schouder zit... Erg charming op een keuring OK dan! Maar ach.....we houden het er nog steeds op dat het vooral voor de LOL is en dat we bij voorbaat niets verwachten....

Ik heb er zin in!!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:30

Jaaaaaaa OK dan! 13 september stond al in mijn agenda hoor Nu met een groot uitroepteken erbij Tong uitsteken Zoals beloofd kom ik je helpen en Daan ook Gaat helemaal goedkomen hoor! Ik heb er al zin in hoor Haha!

Met die wond komt het wel goed hoor Franca Knipoog Omar zit ook vaak onder de lelijke schrammen en wondjes van de wei.. Over een maand zullen daar heus wel al wat haren overheen zijn gegroeid.

Fijn dat je toch een box hebt kunnen regelen maar wandelen met Yen hadden wij ook niet erg gevonden hoor Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 15-08-03 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:31

Spannend!!!!!!!
Ik ben al naar 2 keurings geweest dit jaar van 2 verschillende stamboeken met Hinke.
Nu morgen de laatste de Nationale keuring.
ik vind het zelf ook errug spannend!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 09:37

ja leuk he!!!! Ik ben doodnerveus....jullie moeten mij echt kalmeren die dag hoor Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 09:39

AnneOmie schreef:
Jaaaaaaa OK dan! 13 september stond al in mijn agenda hoor Nu met een groot uitroepteken erbij Tong uitsteken Zoals beloofd kom ik je helpen en Daan ook Gaat helemaal goedkomen hoor! Ik heb er al zin in hoor Haha!


het gaat echt gezellig worden, we zijn met een heel team!!!!! Jij, Daan, Evelien, Jenny-girl, mijn moeder komt kijken, Maroesja (onze dierenarts aan huis) gaat mee, en warsch ook mijn vriend, de staleigenaresse en haar kids......leuk leuk leuk!!!! Wat een eer voor Yen zoveel leuke mensen speciaal voor haar mee Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:42

Ik wil ook komen kijken hoor! Haha! We kunnen wel een officiele Cheyenne fanclub oprichten

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:43

Ik hoop dat die dag alles goed gaat, zal wel hoor, alles is zo te zien goed voorbereid. Ik hoop dat je een goed resultaat kijgt, ook al is het voor de lol Lachen

Spannend!!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:47

Leuk hoor, veel succes die dag!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:57

Franca schreef:
ja leuk he!!!! Ik ben doodnerveus....jullie moeten mij echt kalmeren die dag hoor Knipoog


Ik heb de Valeriaan alvast in mijn tas gestopt Haha! Of zal ik toch maar een fles Whiskey meenemen *LOL*

Gaat helemaal goedkomen... we hebben een heel team en kunnen met zijn allen zowel jou als Yennie kalmeren Knipoog

Ga je ook mee Vikkie Verward Daan zit in ieder geval bij mij in de auto dus als je wilt kun je weer meerijden hoor

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 10:13

Leuk, Jasja ook mee *LOL* Whiskey is prima Annemieke, al geef ik de voorkeur aan wodka Knipoog

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:46

De watermeloen + wodka zijn al besteld en wat rozijntjes voor Yen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 12:01

het wordt feest die dag *LOL*

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:11

Leuk is erg spannend allemaal!
Ik moet morgen HELP Haha!:D

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 14:05

succes dan maar!!!! *LOL*

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 19:00

hey wat leuk!
Yen zal het vast wel goed doen op de keuring..ze is zo mooi!
Misschien kom ik wel langs om te kijken..ik woon er vlak bij.. Haha!