foto's van moon en mij in mijn profiel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

foto's van moon en mij in mijn profiel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:10

Haha, mijn vader was zo aardig om mij even met de auto naar Moon te brengen, en even wat foto's te maken!
Er staan er een paar in mijn profiel! Snel kijken dus, enne, ik wacht op jullie reacties!

Wat vinden jullie er van? Lief toch?
Hier alvast een voorproefje:



Afbeelding


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:17

Ik heb nog niet op haar gereden, maar ik ga het nog wel proberen. Ik denk niet dat ze het erg vindt! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:39

Thanx voor de leuke reacties!! Moon was helemaal blij toen ze 't hoorde Haha! !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:25

Hahaha mijn vader moet nog overuren gaan draaien door al die foto's maken! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:31

Sammm schreef:
Ik heb nog niet op haar gereden, maar ik ga het nog wel proberen. Ik denk niet dat ze het erg vindt! Haha!


Alhoewel... Toen ik vanmiddag weer weg ging met de auto kwam ze galopperend achter ons aan en toen maakte ze me toch een bok! *LOL*

Zou je niet verwachten van zo'n beestje he? Er zit toch behoorlijk wat pit in! *LOL*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:04

Ik verzorg haar nog niet zo lang (3/4 week ofzo), dus ik ben nu eigenlijk alleen nog maar bezig om een band met haar op te bouwen. Lovers

Maar ik wil inderdaad proberen om met haar te gaan wandelen en/of rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:28

Noureyev schreef:
Gaaf en stoer paard.

Vindt alleen het prikkeldraad Doodeng Nagelbijten / Gniffelen , hier kunnen ze aardige wonden aan over houden.

Hij mag dan wel oppassen als hij met de auto mee rent.

Maar Stoer paard en leuke combi.


Ja ik vind het prikkeldraad ook best eng Verdrietig , maarja, ze is niet van mij he dus ik kan er weinig aan veranderen...
Eigenlijk snap ik ook niet dat de eigenaar het niet verandert hoor want ze heeft er immers al een keer in vast gezeten (maar dat was niet haar eigen schuld maar die van twee kinderen die hem opjaagden! Boos! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:34

LMsWinnetou schreef:
Wat een stoer beestje!! Hij ziet er echt cool uit. Volgens mij zit ie heel lekker als je er zonder zadel op gaat zitten! Lachen


Ja dat lijkt mij ook! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 bezoekers