Weer heeft mijn rug het begeven :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Weer heeft mijn rug het begeven :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 16:05

Ja hoor, vanochtend was het zo ver. Ik weet niet hoe en wat, maar van het ene op het andere moment voelde ik mijn rug. Nee, dacht ik, ik ben er toch niet door heen gegaan!!!!!! Ik een heel tijd stil blijven staan, en toen ik voorzichtig weer ging lopen, voelde ik het. Het is weer zover, mijn rug heeft het begeven!
Vreselijk veel pijn! Amper kunnen lopen, half door mijn benen zakkend. En nergens in huis van die grote roze pijnstillers. Enkel asparines, maar di ehelpen vrijwel niet...
Ik heb uren op mijn nest gelegen, hopend dat het minder werd. Dat is ook wel gebeurd, maar ik heb nog vreslijke pijn.
Zitten, lopen, liggen, alles doet me pijn. Maar ja, ik ken mezelf. Het woord rustig aan en niets doen, staan niet in mijn woordenboek. Oke, ik kan niet veel doen, maar probeer het wel. Voorzichtig...

Ik baal er wel van! Ik zit altijd al met rugpijn, maar dit is pas de tweede keer dat ik er echt door heen ga en er zo lang en veel pijn aan heb.
Vorige keer was de dag dat de tweeling was geboren. De spanning van de afgelopen weken, de schok van het telefoontje, alles werd mijn rug teveel, en toen ging ik er door heen.
Maar nu stres? Nee, ik denk dat het komt omdat ik zondag een lange buitenrit heb gemaakt. Daarna was ik van de trap gevallen, en gisteren heb ik met Genderose een stukje gedraafd waarbij we beiden nogal gespannen onder waren. Allemaal teveel geworden, met als gevolg dat ik nu weer vreselijke pijn heb Boos!
Ik hoop dat het snel een beetje over is, want ik moet en zal naar Genderose gaan vandaag! Al is het enkel om een knuffel te geven en even hoi te zeggen! Een dag voorbij zonder bij Gen te zijn, dat lukt me niet Lachen
Hopelijk krijg ik mijn vader zo ver, dat hij me wilt rijden, want zoals het nu gaat kan ik echt niet fietsen.
Waarom nou? Klote rug ook altijd! En ook nogeens mijn lievelings bezigheid (paardrijden) de oorzaak ervan... Denk dat ik toch maar eens goed motet nadenken of ik wel weer op les ga...

Verdrietig

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:13

Auw, dat doet harstikke zeer. Ik ben 3 maanden geleden door m'n rug gegaan toen ik ongelukkig over het hek van de weide stapte. Echt zo'n pijn. Hoop voor je dat het gauw weer over is.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:17

wat vreselijk zeg.. tis heel vervelend je rug! ontzettend veel stertke!

Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:20

Heel veel sterkte. Ik ben ook een paar keer door mijn rug gegaan, zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen / staan van de pijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:31

Hè gatver, dat is rot!
Sterkte en misschien toch maar een beetje rustig aan dan?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:41

heel veel sterkte!
Hopelijk gaat het over met een beetje rust.

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:57

Heel veel sterktte!!!

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 19:25

Bedankt Lachen het gaat nu wel wat beter, maar ik baal echt vreselijK! Ik wil naar mijn knollie Boos! Dat vind ik echt vreselijk, een dagje niet kunnen. Waarom nou oko! GRRR, klote rug ook!
Ben ook een beetje hyper nu, het is echt helemaal niets voor mij om stil te zitten...

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:52

Ik ga er ook weleens doorheen. Dit omdat ik 2x iets te hard op mijn rug ben gevallen. Als ik gewoon rijd heb ik geen last normaal van mijn rug, zelfs met mijn bokkende verzorgpony niet. Maar er zijn dingen die ik echt amper kan doen, want dan krijg ik er last van, of ga ik erdoorheen.
Sterkte.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:23

wat erg voor je, ik wet hoe je je voelt want heb door een auto ongeluk ook vaak last van mijn rug...

sterkte hoor!!!!!!!!