eerste keer rijden na de bevallling!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

eerste keer rijden na de bevallling!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 14:08

Vandaag was het dan zover. Het weer was prima, en we zouden naar Des. IK wou eerst longeren, tot Marc vroeg: waarom ga je er niet meteen op? Prima, rijbroek aan en die kant op! Des was erg rustig, dus opzadelen was al geen probleem. Verena stond onder de overkapping in de schaduw en lag in de wagen lekker te slapen. Altijd al gezegd dat de stalgeur een rustgevende uitwerking had!
't Was nog even spannend of mijn leren rijlaarzen ook goed zouden passen. Op het laatst van de zwangerschap pasten ze niet meer, maar ze zaten nu super! Ik had een stoeltje klaarstaan voor het geval ik niet goed op Des zou kunnen komen, maar dat viel ook 100% mee! Direct bij de eerste poging, zonder hangen of wurgen!
Toen het land in, Des ging heerlijk! Ze heeft geen pasje fout gezet! en makkelijk stuurbaar op alleen beendruk! En dat terwijl het toch zeker 3 maand geleden is dat er iemand voor het laatst op had gezeten! Ik heb bijna een kwartier gereden, grotendeels gestapt en een paar rondjes gedraafd, volgende keer weer verder!
Beetje kort end aan het verhaal, maar ik heb nu een jammerend kind op schoot, typt niet echt makkelijk...

foto's staan op mijn site: http://www.xs4all.nl/~marcriet/mijn_paard.htm , helaas is mijn big-smile niet echt te zien... ik zat echt te glanzen en te stralen op paard!


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 14:12

't is een klein meisje geworden, foto's staan ook op mijn site...


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 11:20

't was idd erg afzien zo lang niet rijden, vooral ook omdat ze op het laatst van de zwangerschap toch ook weer goed aangekomen was, en ik er in principe weer op kon. Ik heb het er toch maar niet op gewaagd...
Ik had nergens last van, of het moest tijdens de draf al wezen dat ik het idee kreeg dat ik moest plassen. Ik denk dat ik de laatste dagen meer last had van de dikke maandverbanden dan dat mijn onderkant echt nog pijnlijk was....
Vandaag wordt het met rijden niets, maar morgen wil ik het er toch weer op wagen. Ik mag de eerste tijd van Marc ook niet alleen (gaat ook moeilijk met de kleine...). Lief he, dat ie zo bezorgd is!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, lies_sparkle, Mark0919, Vagabondo en 34 bezoekers