Dacht echt dat het einde verhaal was.... :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 00:48

Ik heb precies hetzelfde gehad! Quell stond ook aan een pin, lekker te grazen naast Stan. Ze raakt met haar achterbeen in het touw en toen begon de paniek! Stan trok zijn touw doormidden en bleef doodstil staan kijken. Quell werd compleet idioot Huilen !!! Nadat ze 3 keer op de grond was gevallen, hoorde ik iets knappen in haar neus en been. Daarna viel ze met een plof op de grond en lag ze heel zwaar te ademen... Met een hele hoop moeite haar losgemaakt. Ze zat vol met wonden, haar hakken waren zo beschadigd dat het kraakbeen zichtbaar was en ze had een niet-te-stelpen bloedneus... Dacht echt dat ik zou gaan doordraaien. Volgende dag waren haar benen opgezet en liep ze erg stijfjes. Dierenarts gebeld en er was niets ergs aan de hand (gelukkig, want ik had het mezelf noooit meer vergeven...). Na een week pijnstillers en antibiotica is alles weer goedgekomen, alleen heeft ze er wel littekens aan overgehouden...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: daaf4ever, DayDream21, Dirkje_Nero, Flip, K_nolan, knockout1, lies_sparkle, lissssan, marit34, midori, paardje2013, Padoertje, pillow, Ponytante, Relserk, Syzygy, xamberr en 144 bezoekers