M'n paardjes zijn heel erg in de war :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26522
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

M'n paardjes zijn heel erg in de war :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 15:02

Hoi!

Umzzz.. eigenlijk ist geen verslag van de dag, eerder verslag van de laatste week.. Haha! haha naja.. vandaag weer met hetzelfde 'probleem' gezeten.. dus vandaar Schijnheilig

Mijn paardjes zijn in de war *huh zul je wel zeggen... bejaardentehuis nodig?* uh.. nee dat nog net niet Haha!

Probleem:
MIJN PAARDJES VERHAREN ALS ACHTERLIJKE GLADIOLEN Schijnheilig jeeej.. lekker poetsen.. haha had mijn rosborstel thuis liggen maar heb t stof dr maar afgeblazen.. en mijn paardjes staan daar op de poetsplaats: jaaa harder.. das lekker zo'n gekriebel op mijn schoft Boos! Schijnheilig Haha! haha .. mijn paardjes zijn dus in de war door het warme weer....

maaree.. dat kennen jullie vast wel! Haha! Tong uitsteken Schijnheilig Verward Clown
haha sorry ben echt vrolijk..

*jaaah nu w8 ik op reacties Tong uitsteken*

greetz! *hoop dat jullie paardjes dit niet lezen en denken: jaa ga ik ook doen Tong uitsteken:D

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:04

Toen het warmer werd, zijn mijn beestjes ook lichtelijk gaan verharen.
Logische reactie op het weer denk ik Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:04

Nou ik heb Moon dus vanmiddag ook geborsteld en ze haarde ook vreselijk uit, maar dan komen we straks wel mooier op de foto (voor in mijn profiel)!!!!

Annash
Blogger

Berichten: 26522
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 15:08

ja das mijn probleem dus.. Dancer en Boas hebben/hadden al zo'n superdun vachtje.. haha nu houden ze dadelijk nix meer over.. heb ik 2 kale kipjes op wedstrijd Tong uitsteken hahaha lol Haha!

fokker
Berichten: 195
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:09

Paarden verliezen nu al hun zomerhaar en maken zich klaar voor hun wintervacht. Die gebeurt door de invloed van het licht (Dagen korter)
Als het dan plots kouder wordt zit er al winterhaar en is een paard in staat om zich dus heel snel een dikke vacht te ontwikkelen als dat nodig mocht zijn.
Beetje raar idee misschien als het zo warm is maar zo steekt het ongeveer in elkaar

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:12

Barbiano is net als mijn labrador constant aan het verharen. Als het wat kouder is niet zo veel maar met dit weer...

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:25

Wieske is nu ook weer heel erg aan het verharen.
En haar vorige verharing is net afgelopen Huilen

Annash
Blogger

Berichten: 26522
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 16:30

haha erg he??? Tong uitsteken en de pony's vinden het heeeeeerlijk ... al dat gepoets en gefrummel *ja ga echt nie op een smerige knol zitten hoor.. zou me rotschamen als iemand mij op Bo of Danc zou zien en ze zouden onder de strontvlekken zitten* haha.. dus dan is er nog maar 1 optie he.. POETSEN Tong uitsteken haha vind het nie erg.. zolang ik maar bij mijn paardjes ben *jaja .. ben op en top een bokker*

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:21

Ben ik nou de enige die er geen kont van snapt? Zou je alsjeblieft gewoon met punten en komma's en hoofdletters willen werken? En please geen msn taal, want ik volg het dus echt niet!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:48

Het eerste bericht snap ik ook niet, maar die laatste van Shanna16 wel!
je poetst je paard toch niet omdat hij dan mooier is? (in ieder geval niet alleen daarom) Hij kan drukplekken krijgen als er zand of ander vuil onder het tuig zit en je krijgt een betere band met je paard!
Je doet net alsof je het erg vind om te poetsen, dat vind ik echt heel erg raar. Het poetsen van een paard hoord bij de verzorging.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:19

Ja ik heb het ook! En vooral met het rijden = zweten kan ik er borstels vol uit halen! En de veulens ook maar die komen uit hun veulenhaar Knipoog

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 08:14

wij hebben een shet die nog in een mega dikke vacht zit (in vergelijking tot de rest vd paarden)
die begon vorige week eindelijk te verharen
en lijkt nu een zomervacht te krijgen Haha!
gekke beesten die shetten Knipoog