Honing??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 12:53

"Honing vinden veel paarden echt heel lekker! ik smeer ook wel eens een beetje honing op mijn bit!!!!

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.


pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:35

Ach ik gebruik mijn paard ook als GFT-bak hoor! Vinden ze lekker en dan kunnen volbloedjes ook eens voelen hoe het is om een vuilnisbakkie te zijn! Haha! Haha! ;D
Check btw even mijn onderschrift Haha!

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.


pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:43

Dat is niet perse van nat brood hoor dat ze koliek krijgen dat is gewoon van brood Paarden mogen geen brood en al helemaal geen wit brood omdat het gaat gisten in hun maag en an kunnen ze zo'n dodelijke koliek aanval krijgen.

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:04

Jah het is altijd slecht voor ze omdat er gist in zit! maar koeien en varkens enzo mogen het wel! Ik geef mijn paard ook af en toe een bruin broodje hoor maar dat is echt heel soms als ze een medicijn of zo moet. Wat WEL heel goed is voor paarden en wat ze lekker vinden is ROGGEBROOD weetjewel van die kleine kleffe donkere plakjes. Oh en banaan mogen paarden wel hoor dat is goed tegen diaree dus als je paard (gras)diaree heeft moet je hem een banaan voeren!

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:49

Jah paar jaar geleden op onze vorige stal ook hoor! Ik widt het eerst ook niet en die paarden hadden er ook nooit wat van maar ze zeggen dus een brood paard is een dood paard. We kregen dan een hele grote containerzak vol brood van de vorige dag van de bakker en dat kregen de paarden dan dus die hadden croisanten en krentenbollen bagels en musli bollen. Dus jah ik zie opzich het probleem ook niet maar het is toch raar als je je paard weer brood staat te voeren dan moet ik wel even nadenken.

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mira283, Vagabondo en 111 bezoekers