onze hond is half uur geleden doodgemaakt :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

onze hond is half uur geleden doodgemaakt :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 12:07

hoi,
onze hond (dobermann pincher) in een half uurtje geleden doodgemaakt.
mijn ouders wilden dat dat in huis gebeurde....
ik ben naar buiten gegaan, en toen de dierenarts wegwas, vroeg me ma of ik wilde kijken, heb ik niet gedaan, ik vind het eng om naar zo'n dood beest te kijken wat 9 jaar bij ons is geweest, maar ik heb niet gehuild.
die hond was van mijn moeder, ik vond er niet heel veel aan, hijw as altijd aan het blaffen en uitdagen, al mijn vrienden vonden hem eng omdat hij altijd zo hard blaft als er iemand komt, en ze vonden hem er eng uitzien... ik zal wel een keer foto's plaatsen van de digi die ik gisteren heb gemaakt met me zusje....
onze hond was 9 jaar geloof ik,d at is voro een dobermann best oud, verder vond de dierenarts dat hij er wel gezond uitzag, maar hijw as de laatse weken heel dof in de vacht, en hij had een oude operatiewond van 3 jaar terug die ging weer open en etteren, en hij was heel erg incontinent, als ie in de kamer lag liep de ontlasting zo eruit en onder hem door. wij gaan verhuizen en hebbend an een houten vloer en dan kan je die niet schoonmaken, we hebben overlegt met de dierenarts dat een nieuw tehuis buitenaf bij eiamnd ook geen oplossing was want onze hond rende achter alles aan wat een beetje lawaai maakt, of ja alles wat bewoog zal maar zeggen... dus dat was ook geen optie. het is nu heel stil in huis en heel kaal... en ligt het nu aan mij of hangt er hier een vreemd geurtje, voor mij lijkt het op de geur van het spuitje, maar ik weet het niet ik was der niet bij gelukkig dus ik weet niet hoe dat ruikt.



XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 14:30

ja ik mis hem ook wel een beetje..... net kwam ik thuis en nu was het stil, normaal springt die hond om je heen en begint te blaffen enzo. op de plaats waar het hok stond staat nu een vuilnisemmer dat lijkt heel kaal daar.

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 14:30

nou maar inslapen is wel hetzelfde als doodmaken.... toch?

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 15:43

hier heb ik foto's van Tara (onze hondje die niet meer hier is:(, foto'sd zijn 1 dag voor dat we haar lieten inslapen gemaakt...)

Afbeelding hier met mn zusje achter het huis.

Afbeelding hier weer met me zussie

Afbeelding

Afbeelding en nog weer een x met me zussie, ik maakte de foto's dus.

Afbeelding wanneer deze foto gemaakt is weet ik niet,volgens mij op dezelfde dag, maar heb ik niet gemaakt...

Afbeelding

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 07:47

heyhey jullie hoeven niet allemaal van die rare opmerkingen te plaatsen.
ingeo, wat is er mis mee met mijn advertentie van puppyd an, het is heel leeg in huis, en bij ons nieuwe huis wil ik wel weer een hondje thuis maar dan een kleintje een jack russel ofzo, dara is toch niks mis mee ofwel dan?! enneh nee de hond ziet er ook niet ziek uit van de buitenkant, maar wel van de binnenkant, en je kan er zo niet inkijken dus dan moet je niet gaan oordelen met van die rare reacties.

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 09:56

wat is er mis mee dan dat ik een goedkoop pupje vraag, en broodfokkers ben ik ook niet in thuis dus ik weet niet wat ze bedoelen, ik dacht dat het niet zo erg was. maar die pupjes kan je mischien wel goed tehuis bieden toch? zo kijk je niet tegen een hond aan dus, maard ie puppy's verdienen toch een goed leven!

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 10:54

maar broodfokkers zijn dat mensen net als wij, die een keer een nestje fokken bij hun hond dan? dat wete ik toch niet, dus waarom zou je daar zo achterlijk op reageren

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 15:45

Citaat:
zou ik normaal ook niet doen, maar niet alleen ziet ze er goed uit, neen, ze rent ook nog een keer achter alles aan wat beweegt of lawaai maakt. ja, dan ben je echt wel aan het eind van je krachten, lijkt me.


nee dat zit toch ook inwendig ofniet dan!!! de DA gaat echt niet zomaar euthanasie plegen hoor! daar gaat heel veel overleg vooraf!!! met zn conditie was ook niks mis mee, maar inwendig wel. ze had x baarmoeder van 3 kilo(met etter) een uurtje later of ze was dood geweest snappie. en operatie aan der been van een goede tumor zo groot als een tennisbal aan der poot en die kwam weer terug maar nu niet zo goed. en de rest van haar baarmoeder en urineleidingen was geforceerd ofzo weet ik veel kapot iig, daarom!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, roekes, SentiBot en 5 bezoekers